Siden 2003 Det danske community for hjemmets elektronik og indhold 205.000 unikke brugere hver måned (gns)
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg   Ubesvarede Ubesvarede   Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan man bruge Harmony Hub med en Harmony One?
  Regler og retningslinjer Regler  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan man bruge Harmony Hub med en Harmony One?

Forfatter
Besked
claus64 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 618
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus64 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kan man bruge Harmony Hub med en Harmony One?
    Sendt: 10-September-2017 kl. 20:34
Hej
Jeg har en Harmony One IR remote der har en del år på bagen. Jeg kunne godt tænke mig en Harmony Hub, som jeg kan sætte sammen med min Google Home. 
Giver det mening med en "gammel" One remote, eller skal man købe en ny remote sammen?

Og hvis jeg beholder den gamle Remtoe, vil Hub'en så eksempelvis stadgvæk kunne arbejde sammen med IFTTT,?Eksempelvis hvis jeg vil have noget lys tændt i entréen, når jeg slukker TV  (eller andet gejl). Kan ikke helt finde ud af om Hub'en får signal fra en IR remote, og så er det dén (hub) der ved hvad der bliver slukket/tændt/skiftet og så sender videre til eksempelvis IFTTT

MVH  Claus 
Til top
Annonce
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 5490
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2017 kl. 18:34
En One sender kun ir og kan ikke bruges sammen med Hub
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum
Forum-tilladelser Se dropdown menu