recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "Kanalen er ikke en del af dit abb." fejl
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket"Kanalen er ikke en del af dit abb." fejl

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2008 kl. 17:27

Oprindeligt skrevet af corgi corgi skrev:

Nakskov AF   net  :  01367

Du kan sige til YouSee, at de kan gå ind på Infokanalens TTV side 640 - her står helt klart at du har PRO 7 i Grundpakken.

Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6975
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2008 kl. 18:12

jeg har desvære også kæmpet med yousee og kortet

20 dage og det var lukket     det tog 8 dage at åbne det på trods at jeg ringede til dem hver dag.

For det ikke skal vøre løgn har de sendt mig et nyt kort   og jeg skal retunere det gamle.

Men det tør jeg næsten ikke   for så starter det vel bare om igen

Hans

Til top
corgi Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 143
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2008 kl. 19:15

Jo jeg kan godt se den er med  og det er fuldpakken jeg har ,  det er også underligt at alle de kanaler der ligger på den Tyske pakke  har jeg på nær PRO7  som pludselig er væk   ,  ham jeg snakkede med i dag sagde jeg skulle spørge min antenneforening  hvorfor de ikke har den med digital  , og det havde ikke noget at gøre med at jeg har den som analog som stadig virker

Når Yousee leverer digiTV til min antenneforening  , skal jeg så ikke kunne modtage alle de kanaler der er i min pakke Digitalt ? ,  ham på hotline sagde at jeg kunne ikke regne med at de var der allesammen   ,  til sidst blev han træt af mig og lagde røret på  ,   men det er en kamp uden lige  for at få noget til at lykkes  så man opgiver   for spørger du 10 personer får du 9 forskellige svar  istedet for de satte sig lidt ind i det de har med at gøre

Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2008 kl. 19:23
Oprindeligt skrevet af corgi corgi skrev:

Jo jeg kan godt se den er med  og det er fuldpakken jeg har ,  det er også underligt at alle de kanaler der ligger på den Tyske pakke  har jeg på nær PRO7  som pludselig er væk   ,  ham jeg snakkede med i dag sagde jeg skulle spørge min antenneforening  hvorfor de ikke har den med digital  , og det havde ikke noget at gøre med at jeg har den som analog som stadig virker

Når Yousee leverer digiTV til min antenneforening  , skal jeg så ikke kunne modtage alle de kanaler der er i min pakke Digitalt ? ,  ham på hotline sagde at jeg kunne ikke regne med at de var der allesammen   ,  til sidst blev han træt af mig og lagde røret på  ,   men det er en kamp uden lige  for at få noget til at lykkes  så man opgiver   for spørger du 10 personer får du 9 forskellige svar  istedet for de satte sig lidt ind i det de har med at gøre

Din leverandør er din antenneforening - spørg dem. 

Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu