recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kanalproblemer - Toshiba
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kanalproblemer - Toshiba

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Sebastian1989 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 25-April-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sebastian1989 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2012 kl. 00:14
Oprindeligt skrevet af Roland Roland skrev:

Oprindeligt skrevet af Sebastian1989 Sebastian1989 skrev:

Mange tak Roland. Har desværre ikke original remoten, derfor jeg ikke selv har kunnet se knappen.
Det burde du så ha' skrevet fra starten af. Så min søgen ikke var spild af tid ! Ermm
Så husk næste gang, at få alle væsentlige detaljer med og skrive model nummeret korrekt. Da det så er noget nemmere at hjælpe dig !!


Jeg troede det var noget man skulle vælge i indstillinger, det beklager jeg meget!
Til top
kristoffervn Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Januar-2010
Status: Offline
Point: 77
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kristoffervn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2012 kl. 10:40
Prøv evt at se på ebay om du kan købe en original/kopi fjernbetjening der passer til dit tv.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu