recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller > PS4
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - købe billigere PS4 spil
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

købe billigere PS4 spil

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2037
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: købe billigere PS4 spil
    Sendt: 04-Februar-2014 kl. 08:34
Hej ville gerne have nogle flere spil til min PS4... Den står bare og samler støv. Havde håbet på nogle flere spil til udgivelsen.
Nå men vil ikke betale 500kr for et spil.
Hvor kan jeg købe dem billigere? Har tjecket amazon.com. har kan man købe spil for 50 usd =276kr.
Men kommer der ekstra oveni (moms etc.) hvis jeg køber der?
eks. amazon.uk er ikke så billige som .com.

Til top
Svane- Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 01-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svane- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2014 kl. 08:50
hvis det er kan du bruge videogamesplus.ca
Der har jeg bestilt mange gange(20-30 gange) og jeg har aldrig betalt noget ekstra, de smider en faktura uden på pakken hvor der står at pakkens værdi er 10 $ og dermed er det under det toldberettiget.

Det virker super og der er også god leveringstid
Til top
Seal Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 113
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Seal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2014 kl. 13:45
Hey Svane, lyder super med det site, står selv og gerne vil opbygge lidt spilsortiment til min nyindkøbte PS4 :)

Når du har bestilt på den side du linker til, har det så altid været 1 game/1 pakke ad gangen, eller har du også haft god erfaring med at få flere games tilsendt på en gang ?
Til top
Svane- Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 01-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svane- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2014 kl. 14:55
jeg har prøvet både de ene og det andet. Begge med held.
Til top
Seal Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 113
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Seal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2014 kl. 14:59
Fedest, mange tak for dit svar ;)
Til top
Silentbob Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Silentbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2014 kl. 07:57
Har lige siddet og kigget lidt på siden. Ser spændende ud.

Seal: Kan du huske hvor meget de normal tager for forsendelse til Danmark?


Til top
bleed_blue Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-September-2005
Sted: Støvring
Status: Offline
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleed_blue Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2014 kl. 08:20
En anden mulighed er at købe spil via den amerikanske Playstation Store. Her koster nye spil typisk 60USD svarende til 350DKK.
Til top
Juiceren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juiceren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2014 kl. 08:28
Oprindeligt skrevet af Silentbob Silentbob skrev:

Har lige siddet og kigget lidt på siden. Ser spændende ud.

Seal: Kan du huske hvor meget de normal tager for forsendelse til Danmark?



Jeg var også inde og kigge og umiddelbart koster det 13 canadiske dollars.

Jeg fandt et par titler og sammenlignede med danske priser på ny og brugt. 
Er man frisk på at købe brugt i DK kan det bedre betale sig, men hvis det skal være nyt kan der da være lidt at hente - med mindre man ryger i told & skat fælden (PestDK tager jo 160kr i ren administration, og så kommer told & skat efterfølgende). 
Sonos Beam + Sub + 2x One SL - LG C8 55" - Nvidia Shield 2015
Til top
Seal Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 113
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Seal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2014 kl. 18:15
Hey SilentBob,

Jeg har lige bestilt et par ældre spil derovrefra, bare for at afprøve det.

2 games kostede enten ca. 8 canadiske dollars uden tracking, og ca. 12 med tracking - jeg valgte så tracking denne gang.

Jeg valgte et par rigtige billige spil hehe, bla. rayman selvom jeg ikke er meget til platformspil (men så kan kæresten jo hygge sig) - Rayman kostede jo ca. 150,- for nyt derovre, hvilket jo stadigt er en ganske god pris.

Har i øvrigt bemærket at deres Sony Play kan fås til ca. 550 dkr, så regner med at hvis jeg kommer igennem med den første pakke, så satser jeg nok på at købe Sony Play derigennem, det ligger jo til omkring 900-1000 for den boks herhjemme, ift. hvad jeg umiddelbart har fundet den til - så ganske god besparelse, og attraktiv produkt til den pris (bare man så ikke liiiiiige bliver tjekket på den sending lol)
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4796
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2014 kl. 15:40
Pas på med at købe elektronik fra USA/Canada, da de kører med 110V og et andet stik, så du kan med stor sandsynlighed ikke bruge eventuelle strømforsyninger du får derfra. Så du skal lige indregne en ekstra udgift til strømforsyning indkøbt i DK, med mindre de får strøm fra f.eks. USB.
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
Seal Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 113
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Seal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2014 kl. 15:59
Okay, havde jeg sgu ikke lige tænkt over, thanks a lot for den info HeartWare !
Til top
Seal Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 113
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Seal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2014 kl. 16:40
Vil lige opdatere alle mht. køb via videogamesplus.ca - jeg har nu handlet der 2 gange, og første gang gik som smurt, ingen ekstra told/moms :)

Her anden gang jeg købte røg jeg dog i kontrollen og måtte efterbetale 267,- på et par ældre games (NBA14 og Assaissins Creed).

Jeg tror derfor nu at man har fået øjenene op for at de etiketter der sættes på med indhold til en værdi af kun 10 dollars fra videogamesplus.ca., ikke er troværdige mere - forventer derfor at alle fremtidige køb vil blive tjekket.

Bare til information til andre der vil forsøge at handle derfra, forvent told.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu