|
Købes : Samsung es8005 46" eller f8005 46" |
Besvar ![]() |
Side 123 7> |
Forfatter | |
press_play ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-September-2015 Status: Offline Point: 63 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-September-2015 kl. 14:12 |
Samsung es8005 46" eller f8005 46" Hvis nogen af jer superbrugere har kendskab til andre kvalitetsskærme som heller ikke fylder mere end max 103cm i bredden, så er jeg også åben overfor de forslag eventuelt. Håber at der er nogen herinde som ligger inde med de nævnte modeller. på forhånd tak :O) Redigeret af press_play - 15-September-2015 kl. 14:20 |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6316 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor er vi i landet og hvad pris snakker vi om?
Har et 46" F8005, kan evt. sendes i org. emballage mod merpris |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
press_play ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-September-2015 Status: Offline Point: 63 |
Hmm. Vi bor i københavn. Skyder jeg meget forbi målet hvis jeg antager at 55" udgaven nok er 3-4000 nu brugt ( recordere/flatpanels priser ) og 46" versionen derfor er 2000 ?
edit : efter at have undersøgt nettet lidt mere er jeg i tvivl om det bud er sat for lavt og 3000-4000 mere rimeligt for 46" udgaven, mens 55" nok står i 4000-6000 Redigeret af press_play - 15-September-2015 kl. 20:18 |
|
![]() |
|
steen5 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Randers Status: Offline Point: 284 |
Hvad skal du have for det tv?
|
|
![]() |
|
MrNantir ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Oktober-2012 Sted: Odense, Danmark Status: Offline Point: 11 |
Jeg har et 46" F8005, står i rigtig god stand. Med kasse og kvittering.
Kunne det have interesse? |
|
![]() |
|
hvillen pris tænker du/I på ?
|
|
![]() |
|
op
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6316 |
Det må komme an på, hvad du vil give
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
steen5 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Randers Status: Offline Point: 284 |
Hvor gammel er det?
|
|
![]() |
|
jeg vil jo helst ikke snydes i forhold til tidligere salg af samme model. omvendt er jeg ikke nær så meget inde i den slags salg som du er hehe :O) hvad synes du er rimeligt ?
|
|
![]() |
|
Tjah
Du vil have en fladskærm, som ikke produceres mere Så skal der penge på bordet ![]() Så er det ikke et spørgsmål om, hvad jeg synes er rimeligt... |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
ok. så siger jeg 3500
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |