recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kenwood KDC-BT60U
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKenwood KDC-BT60U

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MisHa Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Status: Offline
Point: 42
Direkte link til dette indlæg Emne: Kenwood KDC-BT60U
    Sendt: 05-Februar-2011 kl. 03:10
Hej Forum!

Er røget lidt i problemer med denne radio vedr. dens usb stik. Alt i radion fungere upåklageligt men når bilen er startet og jeg pluger min usb.pen i stikket, reader den pennen og melder derefter "No Device". USB pennen jeg pluger i er en 4 gigs ultra high scandisk med mp3 i roden.... Jeg ved faktigst ikke om kenwooden kan læse ultra high speed, men den understøtter usb.... USB pennen er i FAT32 format.... Nogen der kan afhjælpe mig med problemet, for er låst fast :-(.....

link til radio info: http://translate.google.com/translat...&ie=ISO-8859-1

Redigeret af MisHa - 05-Februar-2011 kl. 03:10
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6989
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2011 kl. 07:44
Har du prøvet med en anden usb stick ?

Hvad med at have usb i inden du starter ?
Til top
MisHa Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Status: Offline
Point: 42
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2011 kl. 22:49
købte en verbatium idag også på 4 gigs.... der var ingen problemer med den.... erindre at jeg førhen også hørt at sandisk kunne for noget hardware fejle ved læsning....
Til top
Plex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 614
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2011 kl. 20:17
Hej MisHa

Hvordan syntes du samtale kvaliteten på håndfri?

Jeg har en radio magen til, og modparten kan knap høre hvad man siger pga. støj...
Til top
MisHa Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Status: Offline
Point: 42
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2011 kl. 20:53
Det lyder fint hos mig..... Det også vigtigt du ikke sætter microfon tæt på/ved højtaler --> twitter....... Jeg har sat min micro oppe imellem omdr/hastighed på min alfa 156. Der sidder micro i læ for twitter/diskant, som sidder i døren oppe ved vinduet......Der er jo en masse indstillinger under BT så det bare komme igang med at lege lidt nu ;-)....
Det er vigtigt du får indstillet BT/håndfri korrekt, så virker det skam fint..... Har pt en BT61u men funktionerne er de samme... forskel er update af software....
Håber der var en smule du kunne bruge elelrs skriv igen så tager vi den fra en ende af.

mvh
Jacob


Redigeret af MisHa - 13-September-2011 kl. 20:55
Til top
Plex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 614
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2011 kl. 17:30
Oprindeligt skrevet af MisHa MisHa skrev:

Det lyder fint hos mig..... Det også vigtigt du ikke sætter microfon tæt på/ved højtaler --> twitter....... Jeg har sat min micro oppe imellem omdr/hastighed på min alfa 156. Der sidder micro i læ for twitter/diskant, som sidder i døren oppe ved vinduet......Der er jo en masse indstillinger under BT så det bare komme igang med at lege lidt nu ;-)....
Det er vigtigt du får indstillet BT/håndfri korrekt, så virker det skam fint..... Har pt en BT61u men funktionerne er de samme... forskel er update af software....
Håber der var en smule du kunne bruge elelrs skriv igen så tager vi den fra en ende af.

mvh
Jacob

Hej Jacob

Lyden i bilen er også fin under samtale, men modparten oplever meget sus og støj.

Jeg har placeret microfonen på bakspejlet, og jo jeg har lejet med de forskellige lydindstillinger i bluetooth menu'en - mic gain, noise level osv, men intet hjælper...

Måske jeg skulle prøve og flyttet microfonen, inden jeg kasserer den...
Til top
MisHa Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Status: Offline
Point: 42
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2011 kl. 17:49
det synes jeg du skulle prøve, for hos mig fungere det fint....støjen kunne være en forplantning fra vej, dæk osv som sætter sig i karrosseriet og videre i bakspejl, som jeg går ud fra enten sidder på forruden eller i loftet, fastgjort under stoffet på karrosseriet.....

mvh
Jacob
Til top
Plex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 614
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2011 kl. 17:55
Oprindeligt skrevet af MisHa MisHa skrev:

det synes jeg du skulle prøve, for hos mig fungere det fint....støjen kunne være en forplantning fra vej, dæk osv som sætter sig i karrosseriet og videre i bakspejl, som jeg går ud fra enten sidder på forruden eller i loftet, fastgjort under stoffet på karrosseriet.....

mvh
Jacob

Mic sidder fast oven på bakspejlet...

Bilen er en ældre Mazda, så måske det trækker et eller andet sted fra.

Jeg prøve at flytte den i weekenden - måske ned til instrumentering, men rattet skal jo heller ikke skærme for lyden.

Tak for din hjælp :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu