recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Klar til skrot?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Klar til skrot?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Anderspallesen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-Juli-2012
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anderspallesen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2012 kl. 16:44
Hej alle,

Jeg har fundet et Pioneer anlæg med et par gulvhøjttalere ude i garagen. Sådan en her:

... med sådan en her ovenpå:

De har sikkert stået der en del måneder udsat for kulde og fugt.

Jeg var egentlig ved at køre dem på losseren, men prøvede lige at sætte det til og til min overraskelse, startede anlægget op og der kommer også lyd ud af høfttalerne. Problemet er så, at selvom jeg skruer op på fuld knald, så er lyden så lav at jeg kun lige kan høre, hvad der er i radioen. Jeg har prøvet at skifte ledninger og rense lidt op, men uden effekt. 

Mit rookie-spørgsmål går så på, om der er nogen, der ud fra så få oplysninger, kan vurdere om jeg bare skal kyle det ud, eller om der er noget, der kan gøres for at redde det? Eller noget jeg kan gøre for at teste, om det er klar til skrot?

Mvh,
Anders
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu