recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Larmende Denon 2308
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Larmende Denon 2308

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JohanS Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-Februar-2012
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohanS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Larmende Denon 2308
    Sendt: 07-Februar-2012 kl. 00:23
Hej

Jeg har et problem jeg håber i kan hjælpe med. Jeg har en denon avr 2308 forstærker som jeg er meget glad for, den larmer dog enormt meget, det er en lav hvid støj, der kommer inde fra forstærkeren. Jeg tror den har larmet en lille smule siden jeg købte den brugt i sommeren 2009, men jeg har altid kunnet ignorere det. Det er dog blevet meget stærkt nu, og man kan ikke lade være med at bemærke det når musikken spiller lavt eller imellem musiknumre.

Jeg har taget skærmen af, og lokaliseret kilden til hvad jeg med min ringe ekspertise tror er strømforsyningen. Det kunne være et varmeproblem forårsaget af støv, men hvad ved jeg.

Jeg vil derfor høre om nogen hør kan give et råd, eller har en idé / henvisning der ville kunne løse problemet.

Mvh 
JohanS
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu