recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LC46XL2E fra krishAV.co.uk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLC46XL2E fra krishAV.co.uk

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
deus Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 20
Direkte link til dette indlæg Emne: LC46XL2E fra krishAV.co.uk
    Sendt: 05-December-2007 kl. 14:52

Hej recordere.dk brugere smil
Sagen er den at jeg har fundet TVET (LC46XL2E), og fundet stedet hvorfra jeg vil bestille det. Det er som skrevet i topic krishAV som flatpanels brugere før har købt igennem, men da de ikke har tvet på deres site endnu da det LIGE er kommet på lager igen er jeg blevet forslået en anden betalingsmetode: ( dette er c/p fra mail:)

"please order on a e mail word / excel attachement - name / add / tel no / card details with security no etc.

otherwise just make a (dummy) order with yr details for anything else on our web page and i will change yr order to 46XL2E with shipping -

please send some form of id when ordering - health card copy etc."


Jeg vil som køber bare være sikker på at metoden er 100% sikker, så jeg ikke kommer til at stå med håret i postkassen. blink2

Hvis der er nogen der lige hurtigt kan gennemskue om det hele spiller, så jeg kan få bestilt mit tv, ville det være top£ smil
På forhånd tak

Mvh Bo

(Skriv endeligt hurtigt så jeg kan få bestilt i dag :D

Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2007 kl. 02:22

Nope, det er bestemt ikke 100% sikkert, snarer tværtimod!

Når du betaler med betalingskort, så bør du altid sikre dig, at det:

1. Enten foregår gennem en krypteret hjemmeside.

2. Det er et sted du har MEGET god tiltro til.

Problemet i ovenstående er, at hvis nogen får opsnappet den email de anbefaler dig at sende, så har de alle dine kortoplysninger inkl. sikkerhedskode (IKKE pinkode).

 

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu