recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Andre video-optagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ældre Canon E200
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ældre Canon E200

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Joshva Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-Januar-2012
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Joshva Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ældre Canon E200
    Sendt: 04-Januar-2012 kl. 21:24
Hejsa

Jeg har et ældre Canon E200 som jeg købte i 1993. Det er med video 8 bånd til. Jeg har optaget 12-14 bånd og ville nu begynde at overføre dem til en dvd men nu virker mit kamera ikke. Det er blevet undersøgt og kan ikke laves.

Så derfor denne tråd. De bånd jeg har optaget i tidernes morgen er optaget i Long Play så derfor har jeg brug for et andet kamera som kan afspille bånd i Long play men jeg har fået oplyst at der er forekllige udgaver af Long Play afhængig af hvilken producent der har lavet kameraet. Nogen kører med 1/4 del og andre med 1/8 hastighed. Man blev åbenbart aldrig enig om en standard

Kan jeg bruge et andet kamera fra Canon eller kender I til andre mærker som kan kører med Canons spec.

Nummer et ville være hvis en havde sådan en gammel svend til salg men det er ikke sikkert.

Joshva
Til top
jensen59 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 07-August-2012
Sted: 6430 Danmark
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jensen59 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2012 kl. 17:06
Hej
Jeg sidder lige og rydder op på mit kontor, det trænger, så finder jeg et gammet Canon E200 som jeg erindrer jeg har brugt før jeg blev digitaliseret. Har du fået fat et et kamera?
 
Jensen59
Til top
Joshva Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-Januar-2012
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Joshva Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2012 kl. 19:36
Hejsa

Jeg fik fat i en men den er beskidt på afspiller hovedet så hvsi du har en du vil af med vil jeg meget gerne aftage den.

Hvad skal du have for den? Jeg kan se du kommer fra det sydlige DK. Kommer du evt forbi Kolding området ellers kan du evt sende den?

MVH
Dennis
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu