recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LEFUN streaming device
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LEFUN streaming device

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2023 kl. 12:19
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Ved køb af ukendte Android-bokse, vær da opmærksom på dette: https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1696580201


De viser en almindelig Chromecast, men siden er vist rent scam. Alene denne sætning:

"Access to all popular platforms - All apps available on Google Play or the Apple Store are accessible."

Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4445
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2023 kl. 14:09
Jeg kan først tilgå siden nu. Den er åbenbart også "Cruelty Free" Smile Det ligner en moderne version af det man i Storbritannien vist kaldte "loaded box", hvor en masse ulovligt indhold var forudindlæst via Kodi.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4445
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2023 kl. 14:11
Oprindeligt skrevet af kgram kgram skrev:

Tak for jeres svar! Det er sikkert noget, man skal holde sig langt væk fra! Fra starten var det egentlig et forsøg på at finde en Chromecast e. l., hvor problemet med 'hak' i billedet pga 50/60 Hz - omsætningen var løst, der gjorde mig interesseret - men ved I, om der findes en løsning, så det castede billede ikke fryser med nogle sekunders mellemrum?


Apple TV 4K er pt. den eneste boks, som har en velfungerede match-funktion, der automatisk matcher 24fps, 50fps og 60fps ift. indholdet. Det virker dog ikke via 'cast' (AirPlay i Apples tilfælde). Her skal man bare bruge de indbyggede apps i stedet, hvilket efter min mening også er en bedre løsning.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu