recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Leveringsproblemer Samsung LE32M61B ??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLeveringsproblemer Samsung LE32M61B ??

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
handstand Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 117
Direkte link til dette indlæg Emne: Leveringsproblemer Samsung LE32M61B ??
    Sendt: 14-December-2005 kl. 17:58

Hejsa,

Jeg har bestilt 32"-udgaven af samsungs nye vidunder (LE32M61B) og GLÆDER mig

Men - hvordan med levering. Kan I andre købe, eller er Samsung generelt ikke i stand til at levere endnu?

Jeg har fået at vide at leveringen er forsinket foreløbigt af 2 omgange. Jeg bestilte fjernsynet ca 15. november. Først skulle det leveres til min forhandler 5. dec. Derefter 12. dec. derefter 14. dec (idag) - men jeg har stadig intet hørt fra min forhandler. Har på fornemmelsen at jeg blot får en ny dato pr. opkald, indtil engang i Januar, når det endelig dukker op - måske samtidig med at man igen lancerer et nyt panel...

Nå - spørgsmålet - er der andre der holdes hen af Samsung eller er det min leverandør der skal skiftes ud?

 

Handstand
Til top
stigc Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 447
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2005 kl. 19:14
Oprindeligt skrevet af handstand handstand skrev:

Hejsa,

Jeg har bestilt 32"-udgaven af samsungs nye vidunder (LE32M61B) og GLÆDER mig

Men - hvordan med levering. Kan I andre købe, eller er Samsung generelt ikke i stand til at levere endnu?

Jeg har fået at vide at leveringen er forsinket foreløbigt af 2 omgange. Jeg bestilte fjernsynet ca 15. november. Først skulle det leveres til min forhandler 5. dec. Derefter 12. dec. derefter 14. dec (idag) - men jeg har stadig intet hørt fra min forhandler. Har på fornemmelsen at jeg blot får en ny dato pr. opkald, indtil engang i Januar, når det endelig dukker op - måske samtidig med at man igen lancerer et nyt panel...

Nå - spørgsmålet - er der andre der holdes hen af Samsung eller er det min leverandør der skal skiftes ud?

 

Det skulle vel aldrig være easyshopping ?

Stig

Blot min ringe mening !
Til top
BrianJVC Se dropdown menu
--
--
Avatar
Brian er stoppet hos JVC

Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1188
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2005 kl. 19:37
Jeg kan på det varmeste anbefale JVC LT-32S60, denne model bruger samme type panel som Samsung, derudover har vi vores egen billedteknologi som nu er 5.generation, med en ny forbedret tuner samt særskilt støjreduktion på det analoge signal. Vi har den på lager og jeg ved Computer City, Merlin og Expert/2tal butikkerne ligeledes har lager af dem, og jeg tror endda vores model sælges billigere end Samsung M61 modellen.
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize

Til top
handstand Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 117
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2005 kl. 23:37

Fantastisk...!

Jeg sidder og betragter sidste nye medlem i familien, LE32M61B.

Så kom det endelig. Det har været værd at vente på. Efter at have indstillet diverse farver, kontrast og lysstyrke er jeg allerede imponeret.  Alm. kabel-tv-antennesignal giver faktisk rigtig gode billeder - overgår i hvert fald min forventning, som var blevet skruet noget ned efter diverse demo'er i forretninger med dårligt signal. Efter at have zappet rundt i kanalerne prøvede jeg en Lord-of-the-Rings DVD via alm scart-kabel, og det var imponerende. Billedet er flot. Mere kan der ikke siges om den sag.  

Jeg kan slet ikke vente til jeg får opgraderet DVD'en til HDMI kompatibel.

Nu sidder jeg bare og venter på pakken med kabler fra AV-connection.dk. VGA-kabel til den bærbare så jeg kan få testet Samsung'et m. PC - samt subwoofer kabel og optisk kabel til at forbinde min nye Yamaha YSP 800 til DVD samt forbinde den tilhørende nye subwoofer, som jeg også havde med under armen nede fra min lokale forhandler.

Når alt kommer til alt, så kan jeg kun anbefale min forhandler - Milo Radio i Rødovre, som jeg ved et helt tilfælde kom i tale med, og som gav mig den bedste pris på kombinationen Samsung LE32M61B, Yamaha YSP 800, Yamaha YST-FSW100 (Aktiv sub) samt vægmontering til både skærm og surround enhed.

Samlet pris 22.500.- (Listepris på Samsung, 18.000, på YSP-800, 8.000, på sub 1.400. Dertil kommer specialfremstillet vægmontering 2.500.

Jeg kan kun sige at jeg har fået en god pris, god service og gode oplevelser. Milo Radio, Rødovre.

Når mit setup er færdigt ligger jeg billeder ind på hifi4all.

Handstand
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu