recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG 42PX5R vs. 42PM1MA
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLG 42PX5R vs. 42PM1MA

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
FordPrefect Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 137
Direkte link til dette indlæg Emne: LG 42PX5R vs. 42PM1MA
    Sendt: 12-Februar-2006 kl. 23:49
Har bestemt mig for et plasma - og havde stort set besluttet mig for et Panasonic PA50, der som bekendt er lavopløst - men som folk er meget glade for.

Så faldt jeg over et højopløst plasma fra LG til ca. 15K (42PM1MA). I forhold til PX5R - som også får god omtale - skulle de vigtigste forskelle være at der kun er een tuner samt at der ikke medfølger højttalere.  Der er dog indbygget forstærker og klemterminaler, så man kan evt. anskaffe egne tv-højttalere hvis man bliver træt af at tænde anlægget for at se nyhederne.

Udover dette er der er nogle (mindre?) tekniske forskelle, men så vidt jeg kan forstå kan dette alt et fjernsyn skal kunne. (og "Fan les in horizontal position" ifølge specs!)

Hdmi står opført som en pc-forbindelse. Men det kan måske skyldes at LG klassificerer den som en monitor?

1,07 mia. farver kontra 8,6 mia. på Panasonic - betyder det noget i virkelighedens verden?

Nogen der kan gennemskue om der er faldgruber?

http://nordic.lge.com/sv/prodmodeldetail.do?actType=search&a mp;a mp;page=1&modelCategoryId=050103&categoryId=050103&a mp;a mp;parentId=05&modelCodeDisplay=42PM1MA&unit=NOTHING &model=Select+a+model#



Redigeret af FordPrefect
Hilsen FordPrefect
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu