recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG 55 B7V og Vogels 205 beslag - Optisk kabel?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG 55 B7V og Vogels 205 beslag - Optisk kabel?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1742
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LG 55 B7V og Vogels 205 beslag - Optisk kabel?
    Sendt: 29-Oktober-2017 kl. 12:48
Hej alle

Jeg søger erfaring med LG B7V tv', som bruger et Vogels 205 beslag, og har optisk kabel trukket - er der plads? 

Optisk er jo vendt bagud, desværre, så er der plads til dette stik, når man bruger slim beslaget Vogels 205? 

På forhånd tak.

Ps. kunne også være fedt hvis nogle gad smide lidt billeder op af det hængende på væggen. Gerne fra siden. Tak.


Redigeret af RuneH - 29-Oktober-2017 kl. 12:49
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
Lightyear Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 527
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Lightyear Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2017 kl. 16:47
Jeg har selvsamme TV og beslag, og det virker fint. Til det optiske kabel der kører til min Playbar, bruger jeg en vinkel adaptor som denne:


Kan se om jeg kan få skudt lidt billeder fra siden...
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1742
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2017 kl. 08:35
Oprindeligt skrevet af Lightyear Lightyear skrev:

Jeg har selvsamme TV og beslag, og det virker fint. Til det optiske kabel der kører til min Playbar, bruger jeg en vinkel adaptor som denne:


Kan se om jeg kan få skudt lidt billeder fra siden...

Super - mange tak! :) 
Så vil jeg få bestilt sådan et stik. 

Og kunne være kanon med et billede eller to. Thumbs Up
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu