recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG C9 måske defekt - salg
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG C9 måske defekt - salg

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jonas R Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 19-August-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LG C9 måske defekt - salg
    Sendt: 21-Oktober-2023 kl. 11:38
Hej folkes

Jeg står i et lille dilemma. 
Jeg var sikker på mit 5 år gamle, 55" LG C9 var dødt. Ved opstart ville den kortvarigt flashe grønne striber i venstre side af skærmen og så lukke ned. Jeg prøvede at nulstille efter alle kunstens regler, samt havde den uden strøm i et døgns tid, uden held.
Jeg endte med at købe et nyt og pille det gamle ned.
Nu ville jeg så, 2 uger efter, sende det til genbrug, men tænder det da lige for sjov og nu virker det selvfølgelig. Løs forbindelse? Jeg kan ikke frembringe fejlen igen. 
Jeg vil gerne sælge, men vil have dårlig samvittighed ved at tage for meget for det, hvis noget. Hvad ville i gøre?

Hilsen
Jonas 

Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6071
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2023 kl. 12:29
Soveværelset?
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4263
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2023 kl. 12:33
Løse forbindelser i soveværelset er vist ikke nogen god idé LOL
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Jonas R Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 19-August-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2023 kl. 12:59
Andre steder er selvfølgelig blevet taget i betragtning, men tak for forslaget Smile
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Status: Offline
Point: 1201
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2023 kl. 08:23
Oprindeligt skrevet af Jonas R Jonas R skrev:

Jeg vil gerne sælge, men vil have dårlig samvittighed ved at tage for meget for det, hvis noget. Hvad ville i gøre?

Jeg ville sætte det til salg på en af de lokale FB grupper til en meget billig pris og så være helt tydelig omkring problemet. Du var på vej på genbrugspladsen med det, så er 500kr da bedre?

Alternativt så giv det væk for en kæmpe pose fredagssnoller.

/ask
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu