recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG G2 vs Note 3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG G2 vs Note 3

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tunfisken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-September-2007
Status: Offline
Point: 561
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tunfisken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LG G2 vs Note 3
    Sendt: 06-Oktober-2013 kl. 16:42
Er der nogen herinde der har købt ovenstående mobiler? Er godt nok i tvivl om hvilken jeg skal vælge, har en Note 2 men LG G2 ser ekstrem interessant ud :)
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie
AFSPILLER - PS4
mobilabonnement
FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1
RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX
SURROUND -
Til top
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2013 kl. 02:39
Jeg har haft begge siden de blev lanceret.... Dog er G2 en ambassadør jeg har gennem arbejde..

nu når du har note 2, vil jeg nok kikke på hvad du bruger den til osv. om du kommer til at "mangle" nogle features hvis du går ned i G2...

jeg har selv haft Note 2, men brugte ikke ret mange af funktionerne, men på note 3 er de så fedt integreret at jeg bruger både S-pen og funktionerne Meget meget mere end før...

jeg er lidt ked af og sammenligne G2 og Note 3 for jeg synes de ligger i hver deres kategori..

G2:

du vil ha en mindre telefon, den har super skærm og bygget lækker. Den er meget hurtig men har dog lidt Lag enkelte gange i menuerne osv.. ikke generende men det er der..

synes G2 konkurrer mere mod ONE og S4, der vinder G2 i mine øjne (på nær lyden ONE sejre der), bedre og større skærm, KANON Batteri tid virkelig god uden at gå på kompromis.

G2 har dog et problem, men måske sjældent bemærker men det genere mig MEGET... selve glasset ligger for tæt på skærmen så når man trykker let på kanterne og øverste del af skærmen kommer der LCD plamager.. har testet flere og de har det alle. det samme klages over på xda.


G2 er fed og til en kanon pris...


Note 3 er jeg dog så meget mere vild med, selvom jeg ikke syntes så godt om den da den blev vist frem..

grunden til jeg bedre kan li den..

større skærm og bedre (ikke pga over saturede farver), lige så imponerende batteri tid, S-pen og den måde den er integreret på nu der gør man bruger den så meget mere... de Nye note funktioner tjek youtube der er så meget jeg ikke kan huske det hele....

jamen for pokker jeg synes bare der er så mange ting jeg bedre kan li med NOTE 3 den er mere unik og gjorde hurtig jeg syntes G2 er kedelig
 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu