recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG TV Model LH 5000 Fav-Menu Hjælp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG TV Model LH 5000 Fav-Menu Hjælp

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
newzero Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 95
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér newzero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LG TV Model LH 5000 Fav-Menu Hjælp
    Sendt: 16-September-2012 kl. 09:38
Hej LG Eksperter (Life is Good LG )
Jeg må blankt indrømme jeg ikke har kørekort til et LG LH 5000 32" TV vi har.
Jeg kan ikke finde uf af hvordan jeg opretter en Favoritliste.
Kan godt få listen frem, men den er tom.
 
Når jeg trykker på Fjernbetj ville det være skønt at TV´et startede på DR og TV2 på knap 2 osv.
Nu har jeg en Radio kanal på knap 1 og Stofas Zaptorside på knap 2.  Noget værre rod.
Jeg har været inde og skjule alle analoge kanaler, da vi får dem alle i MPEG2 og 4.
Men kan jeg slette dem i stedet for ? Og hvordan ?
Det samme gjorde jeg med Radio programmerne, de er alle skjult i.fgl menuen. Men underligt nok har jeg DR P8 på min Fjbetj knap 1. Selv om den er skjule i.fgl Menuen.
Hvad gør jeg mon galt, og kan jeg ikke bare slette dem alle på en eller anden måde.
 
Men Favoritlisten har nu 1´ste priotet, den vil jeg så gerne have lavet. Findes der et sted for Dummien, hvor fremgangsmåden er skåret ud i pap, til en gammel 47 årige idiot som mig, der ovenikøbet er Tekniker... Gud ske lov ikke på Radio Tv området.
 
Håber et tålodigt væsen vil hjælpe mig.
 
Hvor finder jeg iøvrigt seneste Software Version, eller hvad ver den er, den skulle jo Autoopdatere via Antennekablet (Stofa) men gør den mon også det ?
 
Hov,, min version er vist: epak 3,72,0, så skal bare se om det også er den aktuelle.
Fandt den ved at markere mappen Setup og trykkede på FAV X 7
 
 
Med Venlig Hilsen.

NewZero.


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu