recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "Like" funktion
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

"Like" funktion

 Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (3) Tak(3)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: "Like" funktion
    Sendt: 09-Marts-2015 kl. 10:22
Dette her har sikkert været oppe før, og undskyld hvis det er tilfældet, men kunne det ikke være en god idé med en "Like" funktion til et forum indlæg? For at vise at man har læst brugerens svar, men evt. ikke behøver at give et svar tilbage?
          
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2015 kl. 10:56
Thumbs Up
Venlig hilsen
KB
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2015 kl. 17:38
(like)
          
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2015 kl. 18:08

Ja, som der er givet et par exempler på, så er en Smily jo yderst anvendelig til det der efterspørges, og der er flere at vælge imellem, både for og imod, og hvad ellers der skal siges.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2015 kl. 20:37
Det fylder jo en del på siden med en enkelt smiley.

Venlig hilsen
KB
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19210
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2015 kl. 22:33
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Dette her har sikkert været oppe før, og undskyld hvis det er tilfældet, men kunne det ikke være en god idé med en "Like" funktion til et forum indlæg? For at vise at man har læst brugerens svar, men evt. ikke behøver at give et svar tilbage?


Og, hvordan skal man så vide, hvem der har givet en "like"?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2015 kl. 22:40
Som på så mange andre forums kan det gøres ret simpelt. Du kan få en enkelt notifikation om at ham og ham har liket, eller du kam vel gøre det som på Facebook, YouTube osv. hvor du kan se hvem der har liket.

Der må da kunne gøres noget smart. At sende en smiley er for bøvlet og tager et forum post samtidig. Det var for at undgå dette også at jeg tænkte der kunne være smart.
          
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19210
Funktioner Funktioner   Tak (2) Tak(2)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2015 kl. 23:06
Og er der 30 der har liket mit indlæg, får jeg 30 notifikationer?

Nej, lad os bare holde "like-ræset" væk...........


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2322
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2015 kl. 01:50
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Dette her har sikkert været oppe før, og undskyld hvis det er tilfældet, men kunne det ikke være en god idé med en "Like" funktion til et forum indlæg? For at vise at man har læst brugerens svar, men evt. ikke behøver at give et svar tilbage?


Jeg vil mene ellers tak.

Er der ikke nok af den slags på Facebook og et hav af andre fora på nettet?! Nogle steder tager det helt overhånd, og antallet af brugbare svar og positiv hjælp tælles op og figurerer under brugernes avatar.

Hvis man synes om det svar man får kan man jo skrive tak, men der er jo ingen tvang ud i at give svar tilbage ved hver respons. Så ville trådene fortsætte i det uendelige, og det er der vel ingen grund til.

Redigeret af kaizer - 10-Marts-2015 kl. 01:50
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (2) Tak(2)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2015 kl. 11:58
Klaus du kan jo så deaktivere om du vil modtage Like notifikationer eller ej.

Jeg synes det er en smart måde at give feedback på, og på den måde spares der et forumindlæg.


          
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2015 kl. 13:33
NEJ TAK
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2015 kl. 13:36
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Dette her har sikkert været oppe før, og undskyld hvis det er tilfældet, men kunne det ikke være en god idé med en "Like" funktion til et forum indlæg? For at vise at man har læst brugerens svar, men evt. ikke behøver at give et svar tilbage?


Og, hvordan skal man så vide, hvem der har givet en "like"?

Klaus

Hvem gider bekymre sig for, hvem der givet en "like" ?Wink
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu