recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "Like" funktion
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

"Like" funktion

 Besvar Besvar Side  <1234 5>
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (2) Tak(2)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2015 kl. 14:27
Det var nu heller ikke det der var meningen, men mere som et hurtigt "respons" værktøj. Men fair nok. Jeg kom med en idé og fornemmer den blev nedstemt. Så lad os lukke den her Thumbs Up
          
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2015 kl. 15:44
Like? Det er når der skrives "+1"under svar med citat
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (2) Tak(2)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2015 kl. 16:40
Prøv nu at læs... Det var for at spare et forumindlæg, at man bare kunne "like" i stedet for at skrive +1 eller en animation... Men ja, lad det nu ligge
          
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2386
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér strandvasker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2015 kl. 17:11
Hvis der skal være en like knap bør der også være en dislike knap efter min mening, spørgsmålet er så bare hvordan man dislike'r ideen om en like og dislike knap før der er en like og dislike knap at like eller dislike ideen med?!? Smile
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2015 kl. 18:20
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Og er der 30 der har liket mit indlæg, får jeg 30 notifikationer?

Nej, lad os bare holde "like-ræset" væk...........


Klaus

Undskyld mig, men har du læst mine tanker ?
.....
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2015 kl. 18:20
Jeg kunne godt ønske mig en lidt mere avanceret funktion end simple likes. Hellere noget hvor bruger gives point efter deres svar. Jeg har flere gange været ude for brugere der har været hurtige til at lire helt forkerte svar af. Noget som kunne have kostet mig penge hvis jeg ikke havde undersøgt det til bunds.

Når man læser noget fra en bruger med mange indlæg, så er man specielt som ny på siden tilbøjelig til at tro, at her er er sku´der ved hvad han skriver om. Det er desværre ikke altid tilfældet. Ingen nævnt, ingen glemt.

et plus/minus pointsystem vil passe mig rigtig fint, men jeg tror også at det bliver for kompliceret for flertallet og det kommer muligvis til at fjerne en del hygge-sniksnak.
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2015 kl. 18:28
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Klaus du kan jo så deaktivere om du vil modtage Like notifikationer eller ej.

Jeg synes det er en smart måde at give feedback på, og på den måde spares der et forumindlæg.



Det her er ikke fjollebog (facebook) hvor folk er hjerne døde dumme.

Dette er en seriøs (for det meste) forum omkring vores elektronik lyd billede hobby.
Med det i bagtankerne vil jeg gerne læse om noget nyt og fedt du har fået eller fundet på, eller hjælpe med at finde svar på et spørgsmål du har.

Men at forvandle dette til en like helvede, så skrider jeg til kun at bruge udlandet (rent forums mæssigt).
Der er heldigvis nogle der ikke har det!


Til nøds kunne en "thanks" aka tak for et fedt indlæg knap i min verden komme på tale.
Lige som på xda. her bruges den med måde og i god stil.
Det er meget bedre end det opmærksomheds hungerne "likeri" !




Redigeret af Notfast - 10-Marts-2015 kl. 18:39
.....
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2015 kl. 19:37
Thumbs Down
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2015 kl. 20:22
Oprindeligt skrevet af Notfast Notfast skrev:

 
Til nøds kunne en "thanks" aka tak for et fedt indlæg knap i min verden komme på tale.
Lige som på xda. her bruges den med måde og i god stil.
Det er meget bedre end det opmærksomheds hungerne "likeri" !

Det er præcis det jeg mener, men som folk ikke forstår. Kald det "like" eller "thanks", det er vel et fedt.

De har allerede Like-funktionen indført til kommentarerne på forsiden, så hvorfor ikke en (med dine ord) en "thanks" funktion på forum'et?
          
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2015 kl. 21:57
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Oprindeligt skrevet af Notfast Notfast skrev:

 
Til nøds kunne en "thanks" aka tak for et fedt indlæg knap i min verden komme på tale.
Lige som på xda. her bruges den med måde og i god stil.
Det er meget bedre end det opmærksomheds hungerne "likeri" !

Det er præcis det jeg mener, men som folk ikke forstår. Kald det "like" eller "thanks", det er vel et fedt.

De har allerede Like-funktionen indført til kommentarerne på forsiden, så hvorfor ikke en (med dine ord) en "thanks" funktion på forum'et?

Det er bestemt ikke et fedt, det er 2 meget forskellige ting, og det har hver sin signal værdi.


Redigeret af Notfast - 10-Marts-2015 kl. 21:57
.....
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2015 kl. 22:09
Okay... Vi lukker den her Smile
          
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Status: Offline
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2015 kl. 04:01
Oprindeligt skrevet af Notfast Notfast skrev:

Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Klaus du kan jo så deaktivere om du vil modtage Like notifikationer eller ej.

Jeg synes det er en smart måde at give feedback på, og på den måde spares der et forumindlæg.



Det her er ikke fjollebog (facebook) hvor folk er hjerne døde dumme.

Dette er en seriøs (for det meste) forum omkring vores elektronik lyd billede hobby.
Med det i bagtankerne vil jeg gerne læse om noget nyt og fedt du har fået eller fundet på, eller hjælpe med at finde svar på et spørgsmål du har.

Men at forvandle dette til en like helvede, så skrider jeg til kun at bruge udlandet (rent forums mæssigt).
Der er heldigvis nogle der ikke har det!


Til nøds kunne en "thanks" aka tak for et fedt indlæg knap i min verden komme på tale.
Lige som på xda. her bruges den med måde og i god stil.
Det er meget bedre end det opmærksomheds hungerne "likeri" !

  . . . . . ku' ik' la' vær'.


Redigeret af Roland - 11-Marts-2015 kl. 04:03
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu