recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "Like" funktion
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

"Like" funktion

 Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (4) Tak(4)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2015 kl. 06:24
Roland: Rart at du også er med på vognen. Så er vi trods alt tre der godt kunne se en "Tak" funktion
          
Til top
kenneth85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Juni-2013
Sted: Løsning
Status: Offline
Point: 967
Funktioner Funktioner   Tak (2) Tak(2)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2015 kl. 07:49
Vil en million gange hellere se at dette forum blev flyttet over på en platform som supporteret
tabatalk. 
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1743
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2015 kl. 12:15
Så skal vi også have en "Dislikes"!! ... Det bliver muntert! 
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (2) Tak(2)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2016 kl. 23:05
Fedt at se at mit forslag nu er blevet en realitet. Tak! Big smileThumbs Up
          
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2016 kl. 23:22

Oprindeligt skrevet af RuneH RuneH skrev:

Så skal vi også have en "Dislikes"!! ... Det bliver muntert! 


Likes hører til på fjæsbog og pipfugl.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet
Avatar

Oprettet: 17-Juli-2009
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chrizzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2016 kl. 23:54
"Pipfugl" haha
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4937
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2016 kl. 03:26
Oprindeligt skrevet af kenneth85 kenneth85 skrev:

Vil en million gange hellere se at dette forum blev flyttet over på en platform som supporteret
tabatalk. 
Med tapatalk får NSA nemt samlet kommentarer fra dem som ikke benytter facebook.
Super smart måde for dem at få den information de mangler.

Man kan snart ikke deltage i nogen ting på nettet uden at en eller anden leverer alting i hænderne på NSA.

Lige pludseligt har man skrevet noget som ikke falder i en eller anden regerings smag. Næste gang man så skal have ESTA eller har behov for at besøge et Natoland, så er man spærret og får lov at rejse tilbage.

Kender nogen med en udvekslingstudent, som først blev nægtet adgang til staterne pga. et forkert billede på sin facebook profil.


Redigeret af Cyberguyen - 14-Marts-2016 kl. 04:31
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Status: Offline
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (5) Tak(5)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2016 kl. 06:00
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Roland: Rart at du også er med på vognen. Så er vi trods alt tre der godt kunne se en "Tak" funktion
Jeg er absolut ikke med på vognen, da jeg overhovedet ikke kan se, hvad l...et skal være godt for !! Thumbs Down
Som andre også er inde på, så er dette et forum, hvor man får/giver gode råd vedr. elektronik !
Og ikke et facebook lignende sted, hvor opmærksomheds trængende individer går op i ligegyldige features.
 
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Fedt at se at mit forslag nu er blevet en realitet. Tak! Big smileThumbs Up
Jeg synes faktisk det er trist, med den slags totalt ligegyldige features ! Hvad bliver det næste ?
 
Nå, men hyg dig med dine "likes"  - og brug dem nu fornuftigt.


Redigeret af Roland - 14-Marts-2016 kl. 06:11
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2016 kl. 11:47
Oprindeligt skrevet af Roland Roland skrev:

Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Roland: Rart at du også er med på vognen. Så er vi trods alt tre der godt kunne se en "Tak" funktion
Jeg er absolut ikke med på vognen, da jeg overhovedet ikke kan se, hvad l...et skal være godt for !! Thumbs Down
Som andre også er inde på, så er dette et forum, hvor man får/giver gode råd vedr. elektronik !
Og ikke et facebook lignende sted, hvor opmærksomheds trængende individer går op i ligegyldige features.
 
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Fedt at se at mit forslag nu er blevet en realitet. Tak! Big smileThumbs Up
Jeg synes faktisk det er trist, med den slags totalt ligegyldige features ! Hvad bliver det næste ?
 
Nå, men hyg dig med dine "likes"  - og brug dem nu fornuftigt.

Nogle funktioner kunne godt bruges. Dog er jeg rimelig følsom overfor alt der bare minder om fjæsbog, deriblandt likes.. 
Fx kunne et forum som dette her godt bruge en "løst" knap. Når folk har et problem, og en løsning viser sig at være brugbar. Det kræver dog en rimelig disciplin, men det er altså en rigtig brugbar funktion.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2016 kl. 11:54

Ja, det med en løst funktion er fint, det har de på You See forummet, det fungerer rigtig godt.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4937
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2016 kl. 16:54
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Nogle funktioner kunne godt bruges. Dog er jeg rimelig følsom overfor alt der bare minder om fjæsbog, deriblandt likes.. 
Fx kunne et forum som dette her godt bruge en "løst" knap. Når folk har et problem, og en løsning viser sig at være brugbar. Det kræver dog en rimelig disciplin, men det er altså en rigtig brugbar funktion.
Der er mange måder at gøre det på.
På Microsofts forum kan trådstarter udpege det indlæg som løste problemet. Det kunne efter min mening være fedt hvis trådstarter kunne sætte et hak ud for det indlæg med løsningen og evt. fjerne det igen, hvis der kom ny information i tråden.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2016 kl. 07:21
Jeg ved ikke om det er en standard feature i vBulleting, som Hexus bruger, men her kan man takke en given bruger for indlægget ved at trykke på "Thanks" knappen (highlights er mine). Det er så (heldigvis) kun registrerede brugere, der kan anvende denne funktionalitet.

Når alt dette er sagt, så ved jeg ikke om det er noget jeg aktivt ville ønske, hvis jeg kunne blive fri. Jeg ved omvendt heller ikke, om det ville genere mig synderligt. Det gør det ikke på Hexus.


"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu