recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "Like" funktion
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

"Like" funktion

 Besvar Besvar Side  <1 2345>
Forfatter
Besked
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4937
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2016 kl. 16:05
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Jeg ved ikke om det er en standard feature i vBulleting, som Hexus bruger, men her kan man takke en given bruger for indlægget ved at trykke på "Thanks" knappen (highlights er mine). Det er så (heldigvis) kun registrerede brugere, der kan anvende denne funktionalitet.
Kan du se "Tak" knappen i højre hjørne over hvert indlæg Wink
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Status: Offline
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2016 kl. 18:30
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Ja, det med en løst funktion er fint, det har de på You See forummet, det fungerer rigtig godt.
Det er vist en sandhed med modikationer !
Min oplevelse er, at den er lige så værdiløs der, som her. At der samtidig laves lister over hvem der har flest løsninger, siger en hel masse om formålet med den slags ligegyldige funktioner ! 
Helt ærligt - hvem hulan går op i den slags ?
At der desuden kun færdes en lille skare opmærksomhedsøgende brugere på dette meget sløve forum. Gør det knap så sammenlignligt med et af DK's største elektronik fora.

Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (2) Tak(2)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2016 kl. 19:10
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Jeg ved ikke om det er en standard feature i vBulleting, som Hexus bruger, men her kan man takke en given bruger for indlægget ved at trykke på "Thanks" knappen (highlights er mine). Det er så (heldigvis) kun registrerede brugere, der kan anvende denne funktionalitet.
Kan du se "Tak" knappen i højre hjørne over hvert indlæg Wink

Jeg fik ærligt talt ikke læst hele tråden igennem, inden jeg postede mit indlæg. Smile
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2016 kl. 19:27
Azrael du kan gå ind i din profil og se at nu har du mindst 1 tak
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Status: Offline
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2016 kl. 21:55
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Azrael du kan gå ind i din profil og se at nu har du mindst 1 tak
 
    -  
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2016 kl. 07:21
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Azrael du kan gå ind i din profil og se at nu har du mindst 1 tak

Ja, det kan jeg se. Ikke fordi jeg kan gennemskue hvorfor dog... Smile

Når det så er sagt, så synes jeg, at Hexus' måde at præsentere det på er mere overskuelig. Synes, at det er meget svært at gennemskue, at det er et bestemt indlæg, man er blevet takket for.

Hvad angår forummet her, så kan jeg desuden se, at der nu er kommet et "point" felt ude i siden under ens brugernavn. Det svarer lidt til "reputation" andre steder og det bryder jeg mig egentlig ikke om, for så går der sport i at forsøge at få så mange point som muligt.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Silentbob Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Silentbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2016 kl. 08:02
Jeg tror "Point" er det samme som det gamle "Besvarelser". Det har altid været der.

Gammel funktion, nyt navn.
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2016 kl. 08:45
Oprindeligt skrevet af Silentbob Silentbob skrev:

Jeg tror "Point" er det samme som det gamle "Besvarelser". Det har altid været der.

Gammel funktion, nyt navn.

Du mener antal indlæg? Det tror jeg faktisk du kan have ret i. Smile

Ville dog nok være en god ide at omdøbe det.

Og mens vi er ved det med at omdøbe, så kan jeg se, at der står "<Brugernavn> er blevet takket for deres indlæg". På engelsk skal man ofte bruge "their" pga. han- og hunkøn (his/her post, så "their post"), men på dansk vil det altid være "sit indlæg".


Redigeret af azrael - 16-Marts-2016 kl. 08:48
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2016 kl. 09:33
Hvordan tager man et "Tak" tilbage igen?
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4937
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2016 kl. 10:55
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Hvordan tager man et "Tak" tilbage igen?
På samme måde som du ville gøre det ansigt til ansigt Censored

Men du kan jo altid sende ham ned og sove ved fiskene... LOL
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2016 kl. 11:05
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Oprindeligt skrevet af Silentbob Silentbob skrev:

Jeg tror "Point" er det samme som det gamle "Besvarelser". Det har altid været der.

Gammel funktion, nyt navn.

Du mener antal indlæg? Det tror jeg faktisk du kan have ret i. Smile

Ville dog nok være en god ide at omdøbe det.

Og mens vi er ved det med at omdøbe, så kan jeg se, at der står "<Brugernavn> er blevet takket for deres indlæg". På engelsk skal man ofte bruge "their" pga. han- og hunkøn (his/her post, så "their post"), men på dansk vil det altid være "sit indlæg".


Når man går ind på profil, så står der både point og antal indlæg, og de to tal er ikke ens.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4937
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2016 kl. 11:29
Det er lidt ligesom at samle mærker i føtex Wink Dead
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 2345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu