recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LK Fuga Touch Ir 350
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LK Fuga Touch Ir 350

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Jesper Keller Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 31-Januar-2012
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2015 kl. 22:14
Har faktisk kun prøvet med almindelige spots. Først nogle der var for kraftfulde (monteret forkert da jeg indflyttede) 65w, hvorefter jeg skiftede dem til .. 50w, tror jeg nok - langt lavere end max for forstærkeren - blinker stadigvæk.

Er bare bange for at hele IR-serien blinker, men kan selvfølgelig være noget hos mig som ikke er monteret korrekt :)
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2015 kl. 05:40
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=80832&PN=3&title=logitec-harmony-lk-350-uni

Måske du har en logitech der kan "skyde" koderne for dig.

Mvh BS
Til top
tf-uno Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 407
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tf-uno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2015 kl. 07:45
Havde lige 5 min til at se på det igår - kunne se "IR Remote" app'en kan simulere B & O AV-9000 remote. Hvor der er en "light" knap, samt 0-9. Men Fuga'en reagerede ikke ligemeget hvad jeg trykkede.
Iflg. manualen skulle fuga'erne være opsat netop til B & O fra default, så går ikke ud fra man aktivt skal gøre noget, andet som at finde fjernbetjeningen frem og trykke som en gal. :) Eller tager jeg fejl..?
Mit MCE
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=138010&title=diskret-51-setup
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2015 kl. 09:48
Det burde virke out-of-the-box med Fuga og B&O. Jeg kan dog se, at Fuga reagerer anderledes end B&O's egne dæmpere, så du skal trykke "Light"+"Green" mv. for at styre den:
http://www1.lk.dk/katalog/vejledning/98767_04.pdf
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
tf-uno Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 407
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tf-uno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2015 kl. 12:45
Det mener jeg også jeg prøvede..
Skal man trykke light også green, eller holde light nede imens man trykker green.?

Må lige prøve i aften igen..

Torben# Du skriver "Light-knappen vil - når den dobbeltklikkes - tænde for kontakten. For at slukke skal der trykkes "Light" og "Stop". For at dimme skal der trykkes "Light" og "0-9" for at sætte 100% (0), og 10% (1) til 90% (9)."
Er dette på en B & O dæmper..? Eller LK's.. Kunne være fedt hvis man kunne styre lysstyrken i % - som du skriver light + 1 = 10%.
Mit MCE
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=138010&title=diskret-51-setup
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2015 kl. 13:30
Ja, det er B&O-dæmperen jeg har taget udgangspunkt i. Jeg troede Fuga fungerede på samme måde. Du skal ikke holde knapperne inde samtidigt, men trykke først på "Light" og så på "Green". Det lyder ikke umiddelbart som om den kan dæmpes via remoten når jeg læser PDF'en.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
tf-uno Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 407
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tf-uno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2015 kl. 21:05
Kan slet ikke få det til at virke med denne remote app :/
Må se om jeg kan få lånt en B & O..

Havde heller ikke forstået det som den kunne dæmpes via remoten, så blev posiktivt overrasket da du skrev det.. glæden var dog kort :)
Mit MCE
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=138010&title=diskret-51-setup
Til top
tf-uno Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 407
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tf-uno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2015 kl. 09:25
Har lånt en LK Remote, men hold nu Kxxx de virker dårlige :)
Man skal jo nærmest pege direkte hen mod kontakten før den modtager signalet.

Forstår ikke hvorfor man ikke laver sådan en kontakt med RF istedet for IR.. IR er gammelt og oldnordisk.. Kunne ellers godt se mulighederne for at lave noget "semi intelligent" styring, hvis kontakterne ellers kunne modtage signalet, med mindre senderen stod lige foran..


Mit MCE
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=138010&title=diskret-51-setup
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2015 kl. 09:41
Jeg har helt opgivet at kontrollere min 350uni :-( det funker ikke. Link venligst til en billig serel/netværk/whatsoever kontrollerbar dænper med feedback så bliver jeg glad.

Mvh BS
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2015 kl. 09:43
Måske skal du over i noget IHC wireless og noget helt anden styring.

Men prisen bliver også meget højre.
Til top
tf-uno Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 407
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tf-uno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2015 kl. 09:46
Prisen bliver nemlig en lidt anden :)
Kan sagtens se det smarte i Zensehome/IHC osv. synes bare det er nogle dyrt betalte funktioner. 
Godt nok kan man konfigurere meget fedt, men opvejer man det med prisen, faldet Wooow effekten lidt.
Mit MCE
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=138010&title=diskret-51-setup
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu