recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - lån hos hifiklubben.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketlån hos hifiklubben.dk

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 1462
Direkte link til dette indlæg Emne: lån hos hifiklubben.dk
    Sendt: 02-Februar-2009 kl. 17:05
hej jeg ville lige høre om nogen havde erfaringer med lån hos hifiklubben.

overvejer selv at gøre det, og så låne 30k på 36 måneder,

skal bruge lidt over 22000 og af hvad jeg har forstået på deres hjemmeside, og så regnet efter vil det blive ca. 825kr pr måned i 36 måneder.

men ville egentlig bare høre om nogle havde prøvet det før eller om man elleres havde noget at sige til det.

ved godt at det er mange penge, men gider ikke at vente til jeg får sparet det op så hellere betale de 7000kr ekstra for at få det med det samme.


Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2009 kl. 17:12
Har du prøvet din bank først? - det er jo det billigste sted at låne penge.

Måske ikke lige noget du vil høre på, men jeg synes ikke det kan forsvares at købe dyr elektronik på afbetaling. Du betaler en meget høj pris for at låne pengene, og inden du har fået betalt lånet er der kommet nye og bedre modeller til under det halve.

Jeg mener, hvorfor ikke slå koldt vand i blodet, og spare et beløb op inden du kaster dig ud i det? Det bliver du glad for, når din elektronik om en måneds tid ikke lugter ny længere, og du hænger på et stort beløb.

Just my cents
Til top
Puma Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 596
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2009 kl. 17:17

Hej friedel

Jeg har ofte købt med betaling over 6 måneder hos HI-Fi klubben for det er nemlig rentefri og uden omkostninger i øvrigt. Det foregår via et firma som hedder Resurs Bank. Jeg har ikke haft nogen problemer med denne kredit.

Såfremt du taler 36 måneder er der ingen tvivl om, at det vil være billigere at låne pengene i din bank via evt. en kassekredit. For disse typer finanserings selskaber, holder sig en noget højere rente end de 8-9 % som man kan opnå på en alm. kassekredit i banken.

Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2009 kl. 17:18
Jeg vil skam ikke anbefale det,hvis det stadigvæk er Resurs bank.Jeg var flere gang ude for at de ændrede renten på lånet,plus lige pludselig satte de ekstre gebyr på,bland andet en ekstre forsikring som jeg havde frameldt fra starten..Flere forskellige sad bag telefonerne når man ringede til dem..Amatører...Den ene gang blev jeg så tosset at jeg bad om ham der sad i den anden ende af røret,at få hans navn ,fordi det ville jeg gå videre med,4gange bad om det,og hver gang snakkede han sig uden om..Tro mig,jeg FIK nok af dem ,og bad om at de skulle fortælle mig det rigtige beløb jeg skýldte,fordi jeg ville betale mig ud af denne købs afdragnings ordning med detsamme,.. Jeg skaffede pengene et andet sted fra og betalte mig ud af et.....Aldrig mere...Man sku fanme ikke tro det var en bank(Resurs Bank) men øvkay det var bare min oplevelse...
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
betho Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 318
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2009 kl. 18:15

Resurs Bank bruges også i køkkenbranchen. De er egentlig slet ikke amatører, bare et svendsk firma. Men nogen gange går tingene vel galt, også for dem. Og det er sq beklageligt.

Du skal være opmærksom på, at det koster kassen, hvis du ikke kan betale dit afdrag. Desuden er der en lang række krav du skal opfylde. Bl.a. en minimum hustandsindkomst, at du har boet det samme sted i en given periode, osv osv.

Jeg vil nu give Anima fuldkommen ret. Spørg i din egen bank, hvis du ikke selv sparer pengene op.

Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2009 kl. 18:59
Helt klart en bank, alle skal tjene penge på udlån. Men mange udnytter at man ikke låne i banken. Håber ikke nogen bliver fornærmet. Men hvis man ikke kan låne i banken er det nok ikke uden grund.
Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 1462
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2009 kl. 22:47
så vil jeg ligge ud med at spare op, og så tage den bid for bid:D

jamen så skal jeg have en reciever, onkyo806 eller 876

vil helst den billige løsning, men senere skal der stå et par b&w 683 og 685 kan en 806 klare det eller er jeg næsten tvunget til 876?

har fundet nogle billige her http://www.richersounds.com/productlist.php?cda=productlist& amp;search=onkyo&feature=ALL&manufacturer=ALL&so rt=price&pg=2&hidethumbs=false

kan nogen forslå at betale de 10% ekstra for at få 5 års garanti og hva hvis den går i stykker? kommer ikke ligefrem til england hver dag.
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Status: Offline
Point: 2272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2009 kl. 22:55
Hvis man har en fornuftig økonomi er der intet i vejen
for at låne penge i banken. Gæld er ikke per definition
en dårlig ting. Det er når man har meget af den, at det
bliver skidt.
Et lån på 30.000 er ikke forfærdeligt meget, hvis det
ellers er den eneste gæld man har.
Vil også klart anbefale at gå til din bank først. Oftest
er det her du kan låne billigst. 8-9% er det ikke
sikkert du får renten på (det er langtfra en almindelig
rente længere), men det er sikkert stadig billigere end
finansieringsselskaber.
Til top
karkov Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 469
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2009 kl. 23:10

richersounds levere ikke uden for uk

Delivery

We regret that we cannot accept orders for and make deliveries to addresses outside of mainland Britain

Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 1462
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2009 kl. 23:15
men hvis jeg nu skal til england kan jeg vel tage en med hjem ikke?

hva så med garanti og sådan
Til top
henrik-t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1553
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2009 kl. 23:20
Yep lån i banken... billigst , plus kommer der problemer med afdrag er de tit med på at hjælpe dig..


Derefter, køb brugt "ikke gammelt men nyt brugt" der kan du få rigtig meget for pengene.

eller køb i udlandet som du selv er inde på....
+100HD Film
Til top
Bjarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 923
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2009 kl. 23:42
Oprindeligt skrevet af friedel friedel skrev:


vil helst den billige løsning, men senere skal der stå et par b&w 683 og 685 kan en 806 klare det eller er jeg næsten tvunget til 876?


Højttalerne er i hvertfald en god ide´ at kigge efter brugt, da jeg på det seneste har set ret gode tilbud på højttalere på DBA....

Hvad med http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=58226901




Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu