recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Loewe Individual
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLoewe Individual

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Emne: Loewe Individual
    Sendt: 06-Januar-2006 kl. 11:18

Hej!

Jeg mindes at der for et stykke tid siden var en "heldig"sjæl herinde,som havde investeret i et Loewe Individual TV.

Kan du-eller andre ejere-ikke være rare at berette om erfaringer med dette tv,da jeg selv er MEGET lun på netop dette Tv?

Jeg har bemærket på de tek.spec.at resp. tiden er 12ms-er dette ikke i overkanten i denne prisklasse?

Eller har det ingen praktisk betydning? 

Til top
HalloDer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2006 kl. 16:34
Oprindeligt skrevet af lrev lrev skrev:

Hej!

Jeg mindes at der for et stykke tid siden var en "heldig"sjæl herinde,som havde investeret i et Loewe Individual TV.

Kan du-eller andre ejere-ikke være rare at berette om erfaringer med dette tv,da jeg selv er MEGET lun på netop dette Tv?

Jeg har bemærket på de tek.spec.at resp. tiden er 12ms-er dette ikke i overkanten i denne prisklasse?

Eller har det ingen praktisk betydning? 

Hejsa,

Jeg er den heldige ejer af et Loewe Individual 32 Selection CI T/C.

Du kan bare spørge løs, så skal jeg prøve at besvare bedst muligt...

Mht. responstid på 12ms, så er det rigeligt, da det ikke nødvendigvis er opdateringshastigheden, der er afgørende for et godt billede, men i høj grad billedbehandlingsprocessoren...

Jeg kan kun sige, at jeg er yderst tilfreds med dette TV...

Mvh.

HalloDer

Til top
rasmuslarsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-September-2005
Status: Offline
Point: 259
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2006 kl. 17:05

Specifikationene for responstiden passer i intet tilfælde for LCD-TV skærme, så man skal ikke lægge så meget i angivelsen. Det er i mange tilfælde best-case og herefter kan der være afvigelser.

Nogle af de 8 ms (g2g) paneler som er på markedet i øjeblikket kan f.eks. peake på responstider på 40-50 ms.

Vær også opmærksom på forskellen mellem g2g og sort-hvid-sort.

Derfor bør du heller ikke ligge så meget i om der nu står 6, 8 eller 12 ms på skærmen

www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2006 kl. 09:07

o.k-tak for oplysningen,jeg troede virkelig at resp.tiden,var en af de få parametre som man skulle være på vagt overfor.Det undrede mig da også en del,da min erfaring med Loewe netop er meget positiv.

Jeg kunne godt tænke mig at vide om tekst tv samt den øvrige betjening fortsat er af høj klasse-ELLER om man har sparet her på den nye "billige?

Og....har du valgt HARDDISC I dit tv?....HVOR HAR DU HANDLET DIT HENNE-HVILKEN PRIS FIK DU DET TIL?

På forhånd tak!

Til top
Rocky Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2006 kl. 20:28
Hejsa!

Jeg tror lige, at jeg melder mig med  et indlæg 

I hvilken grad kan Image+ måle sig med eksempelvis Pixel plus1/2 fra phillips?

/Rocky
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu