recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Logitec harmony & LK 350 uni
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLogitec harmony & LK 350 uni

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
joeblach Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Maj-2006
Sted: Denmark, Greve
Status: Offline
Point: 454
Direkte link til dette indlæg Emne: Logitec harmony & LK 350 uni
    Sendt: 15-Maj-2010 kl. 17:19
Jeg kan sku ikke få  det til at virke...? Nogen der har erfaringer med dette...? jeg er elektriker, så det er korrekt monteret. lysdæmper + fj påvirket tryk virker perfekt..!!
mvh klaus
Samsung 46 D7005,Samsung, Samsung 40 LE 40M, Samsung LE32m61, Logitech Harmony ONE remote, Onkyo TX-SR608B, KEF Q series, WD TV LIVE, SONOS
Til top
joeblach Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Maj-2006
Sted: Denmark, Greve
Status: Offline
Point: 454
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2010 kl. 23:24
slet ingen der har denne lysdæmper......
Samsung 46 D7005,Samsung, Samsung 40 LE 40M, Samsung LE32m61, Logitech Harmony ONE remote, Onkyo TX-SR608B, KEF Q series, WD TV LIVE, SONOS
Til top
Sbht Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 507
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2010 kl. 13:56
Jeg har også den lysdæmper og Logitech Harmony 900, og min remote finder fint LK Touch IR 350 Uni i dens database, og på min remote får jeg Lys1, Lys2, Lys3 og Lys4, men ingen af dem virker.
 
jeg har prøvet at dreje hjulet hen på 8 for programering, og trykkede på Lys1 og så drejer jeg hjulet tilbage på 2, men det virker stadig ikke...