recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Logitech Harmony programmering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLogitech Harmony programmering

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
julius Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 48
Direkte link til dette indlæg Emne: Logitech Harmony programmering
    Sendt: 04-Oktober-2005 kl. 10:04

Det er blevet sagt, at Logitech Harmony er meget let at programmere. Jeg synes det er svært. Min model er den dyre 885, men princippet er vel det samme for fx 680 og 688.

 

Jeg har et JVC AC-28GH1 tv, som jeg ikke havde vanskeligheder  med at programmere aktiviteten til, og en Sony RDR-HX910 DVD-optager, som jeg til gengæld endnu ikke har fået overblik over.

 

Mit problem er, at programmere aktiviteten til fx HDD kontra DVD, optagelse kontra afspilning osv.

 

Er der nogen der vil påtage sig at give en vejledning for Dummies?

 

Venlig hilsen

Julius

 

Til top
nbu001 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2004
Sted: CPH, DK
Status: Offline
Point: 890
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2005 kl. 13:41

Hi Julius,

Har du overført HX910 indstillingerne fra Harmony's DB på internettet til din 885? Hvis du har, hvilke aktiviteter/funktioner er det så præcis du mangler?

Vil gerne hjælpe dig, men vil gerne have mig sporet lidt nærmere ind på problemet først. Det skal siges, at min Harmony 885 og HX900 spiller fint sammen. Jeg har kun måtte "lære" min 885 to kommandoer direkte fra HX900's RC.

De problemer du nævner med HDD kontra DVD og optagelse kontra afspilning, har jeg ikke umiddelbart oplevet.

/Nils

Til top
julius Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 48
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2005 kl. 14:05

Hi Nils

Jeg har formentlig rodet for meget rundt i indstillingerne til optageren, og har egentlig planlagt at slette både Divice og Activity for optageren og begynde forfra med den.

Og det er i den situation, jeg gerne ville sikre mig, at jeg laver en korrekt programmering næste gang. Fx hvordan jeg programmerer den til at anvende HDD hhv DVD.

Det har nok ikke almen interesse, så jeg må måske maile til dig direkte om mine tvivlspørgsmål?

/Julius 

Til top
Spunk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 485
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2005 kl. 21:28

Hej.. det har faktisk almen interesse ..

jeg kigger i øjeblikket også på en harmony remote (model 525), og jeg er lidt i tvivl om den kan håndtere de lidt komplekse funktioner min hx-910 remote kan. Netop problemet med HDD og DVD. Og i record funktionen, kan man vel mangle record pause og record stop (de skal jo helst ikke ligge på alm. pause og stop, da man kan bruge dem samtidigt til afpspilning )... dertil kommer timer-knap og andre småting..

nogen der har erfaringer med en harmony remote og Sony hx-910??

Og hvordan klarer sådan en Text-tv??



Redigeret af Spunk
Til top
Spunk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 485
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2005 kl. 08:28

er der ingen der kan skrive lidt ??



Redigeret af Spunk
Til top
LGR01 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 546
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2005 kl. 08:45

Jeg har fået en 525, men har ikke brugt meget tid på HX-910 endnu. Har problem med at skifte til kanaler med to tal. Text-tv virker for mig. Har også problem med at få den til at starte på den kanal jeg ønsker. Panasonic DVD player og Sony tuner virker som jeg ønsker. Har brugt to aftener et par timer hver til at prøve.

Leif

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu