recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Logitech Harmony volumen problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Logitech Harmony volumen problem

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
acidman Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér acidman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Logitech Harmony volumen problem
    Sendt: 17-November-2017 kl. 09:43
Hejsa.

Jeg har i et par måneder oplevet følgende problem med min Logitech Harmony Ultimate op mod Sonos Connect Amp - sandsynligvis efter en Harmony firmware opdatering.

Når man forsøger at ændre volumen via volumen op / volumen ned knappen, så dykker volumen pludselig næsten til 0 - det er komplet umuligt at bruge Harmony til volumen kontrol. Desuden ændres lydstyrken nu kun minimalt per tryk, men det er nu det mindste problem.

I dag var der en opdatering til Harmony, men det løste desværre ikke problemet. Jeg har også prøvet at slette Sonos Connect Amp fra Harmony og tilføje på ny. Jeg kan godt styre volumen på mine andre Sonos enheder - bare ikke Connect Amp.

Jeg har lavet en video der viser problemet


I første omgang har Logitech Support ikke haft held med at løse problemet...
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu