recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lyd er forsvundet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lyd er forsvundet

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
power Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér power Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2015 kl. 21:59
Altså den på din dvd
Til top
MortenBby Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenBby Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2015 kl. 23:34
Jeg skal prøve alt det I nævner igennem endnu engang. Jeg kan ikke tro at et kvalitetsprodukt pludeligt fejler.
Lige nu er jeg bare blevet lagt ned af heavy forkølelse der sænker mit energiniveau til nær 0 (-273 på Kelvinskalaen)
Men i morgen tjekker jeg på livet løs, og tak jeres deltagelseSmiley´er


Morten

LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221
Til top
Pade2204 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Maj-2005
Status: Offline
Point: 1048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pade2204 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2015 kl. 00:15
Oprindeligt skrevet af MortenBby MortenBby skrev:

Jeg kan ikke tro at et kvalitetsprodukt pludeligt fejler.

Oh gud :-)

Pøj Pøj med det - jeg holder med flere andre - køb en ny 599,- for en Bluray/DVD i Bilka!
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2015 kl. 07:51
Hvis du har billede på, må det helt klart være noget der kan ændres i opsætning.
 
Lige nu er mit bedste bud at lyden er sat til mute eller til Spdif i stedet for Hdmi.
 
Hvad hedder modellen?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2015 kl. 10:34
Ja enig! Der skal prøves de forskellige lydindstillinger i menuen inden apoaratet kasseres.

På min Stofa HD box er der valgmulighed: Digital lyd (AC3) mellem "ja (hdmi, spdif, toslink)" eller "ja (spdif, toslink). Men kun sidstnævnte tillader lyd på TV under optagelse - mærkeligt! Der er hdmi til TV og spdif til reciever fra HD box.
Til top
MortenBby Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenBby Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2015 kl. 20:54
Tak for svar
Smile
Modellen hedder

Sony DVPNS718HB Full HD 1080p Upscaling DVD Player

kan ses her  http://www.amazon.co.uk/SONY-DVP-NS718HB-Player-1080p-upscaling/dp/B002UD3EH6

Og ja, der kan være opstået problemer med lydsporet. Nu er det ikke verdens dyreste afspiller, gad vide om den har de indstillinger i nævner. Jeg er i ved at optage en film så jeg tjekker mulighederne lidt senere.



Morten

LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu