recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lyd fra TV til SONOS driller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lyd fra TV til SONOS driller

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2017 kl. 17:40
Oprindeligt skrevet af cmnielsen cmnielsen skrev:

Ja, det kan jeg se.
Jeg tror sikkert i tv er i stykker. 
Og adaptor er trykket helt i bund?
Tænker på om der sidder en switch/føler i TV som tænder for SPDIF optisk når monteret?

Mvh. JørgenT
Til top
cmnielsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 17-April-2005
Sted: Aalborg, DK
Status: Offline
Point: 291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cmnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2017 kl. 17:45
ja, desværre.
Jeg kigger efter et nyt, det har også nogle år på bagen nu, jeg tror det er 7 år gammelt. Datteren kan få det sammen med det surround system der var i forvejen og så kan jeg finde et nyt til mig selv.
Men tak for tiden du/I har brugt.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2017 kl. 17:57
Oprindeligt skrevet af cmnielsen cmnielsen skrev:

Der kommer ikke lys, for spdfi udgangen i tv'et er til 3,5 mm jack
Jeg har dette kabel imellem hvor jeg bruger adapteren i tv'et
https://www.av-cables.dk/optisk-kabel/clicktronic-optisk-toslink-digital-kabel-0-5-m.html
Hvis du kigger i manual side 4 skulle der være leveret en optisk adaptor med TV, og tegning ser mere ud som et 3.5mm stereo jack, 
ikke som den adaptor du linker til (uden stel og ring forbindelse, er vist kun plast)
Så det skal muligvis være den originale adaptor for at aktivere og virke?

P.S. Link fixet, der er var et mellemrums tegn for meget (%20) 

Mvh. JørgenT
Til top
cmnielsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 17-April-2005
Sted: Aalborg, DK
Status: Offline
Point: 291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cmnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2017 kl. 17:59
Jeg har kigget efter adaptoren og den har jeg ikke. Jeg købte i sin tid TV'et brugt og den har nok ikke været med i den pakke med tilbehør jeg fik udleveret. Jeg har aldrig haft brug for den før nu, så det har hidtil ikke været et problem.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu