recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lydforsinkelse med nyt LCD tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLydforsinkelse med nyt LCD tv

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9372
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2006 kl. 12:35

Du burde kunne få vist dine billeder i højere kvalitet, hvis du vælger at vise dine billeder fra en PC eller via en kortlæser.

En opløsning på 1920x1080* burde være mulig, dvs ca 2MP.

mvh L

*opløsningen er muligvis lidt mindre, kan ikke helt huske specificationer på netop dit LCD TV.

Til top
stigf Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 50
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2006 kl. 13:15

Tak til alle for meget fyldige og oplysende svar !

Jeg har længe været lidt småtræt af bøvlet med videoen: finde et (måske) tomt bånd, spole,  risikere båndet løber ud, flimmer.... så nu har jeg en fin anledning til at få investeret i en god DVD-optager. Jeg kikker lidt rundt i forumet for at få nogle gode ideer..

Lige en ting mere i 'dummy'-afdelingen': Når DR1 og TV2 den 1.4 går i luften med digitale sendinger, går jeg ud fra, at jeg bare kan anskaffe en stueantenne, som jeg kobler til den indbyggede DVB-T tuner, switcher til den digitale indgang, installerer stationerne og vupti: klokkeklart billede ? Jeg har i forvejen kabel-tv, men stueantennen kan vel godt sameksistere med kabelet ?

Mvh Stig

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu