recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Maks download på ipad
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Maks download på ipad

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
micker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 356
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér micker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Maks download på ipad
    Sendt: 02-Juni-2013 kl. 17:35
DiscomanDK, jeg har bare kunne mærke en stor hastighedsforskel, fra de 25 mbit jeg gik fra til nu. Så jeg havde bare håbet på at kunne udnytte mere.
Potter, det lyder vildt med de hastigheder. Det må være den airport extrem router der gør forskellen. Jeg har sat en billig 300 mbit range extender op, for at øge hastigheden, men det er umiddelbart kun dækningen der er blevet bedre på ipad'en, på macbooken virker range extenderen nu meget godt hvad angår hastighed. Jeg må få mig en airport extrem når jeg engang skal flytte :)
Panasonic TH42PX70

Denon / B&W 800 bio

PS3
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2013 kl. 13:07
Min påstand er også at du ikke kan mærke om det er 37 Mbit el. 60 Mbit på en iPad.< ="text/" ="" ="/B1D671CF-E532-4481-99AA-19F420D90332etdefender/huidhui.js?0=0&0=0&0=0">
Begrænsningen er formentlig i behandling af data hurtigt nok.


Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2013 kl. 10:50
Oprindeligt skrevet af micker micker skrev:

Hej, jeg fik igår opgraderet internettet fra stofa igår, til 60/10 mbit de næste 3 måneder. Men det genere mig lidt at min ipad ikke vil udnytte det bedre, så jeg er interesseret i at høre om nogle af jer andre oplever det samme eller ved om der er begrænsning for hvor meget iPad'en kan sluge.
Jeg får følgende måleresultater (ca 1 m fra router)
MacBook med Lan: 60/10,5 mbit
MacBook wlan: 54/10 mbit
Ipad 3: 37/10 mbit
iPhone 4s: 37/10 mbit

Da jeg bruger min ipad det meste af tiden, gør det nok ikke noget stofa skruer til 40 mbit efter 3 måneder. Det er bare ærgerligt at man kan mærke at iPad'en er blevet så meget hurtigere til at browse at jeg ikke kan udnytte det sidste. Hvad oplever i?
Vi har en iPad 3 i huset den køre med en connect speed på 65mbps. de iPads 4 vi har i huset køre med en connection speed på 150mbps. Macbook pro late 2012/iMac køre med en connection speed på 450mbps. iPhone 5 køre 150mbps. iPhone 4S køre 65mbps. og Apple TV3 køre 65mbps. Alle køre på 802.11N (5Ghz) via Airport Extream router.

Redigeret af Potter - 31-Maj-2013 kl. 10:55
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
micker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 356
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér micker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2013 kl. 09:21
Hej, jeg fik igår opgraderet internettet fra stofa igår, til 60/10 mbit de næste 3 måneder. Men det genere mig lidt at min ipad ikke vil udnytte det bedre, så jeg er interesseret i at høre om nogle af jer andre oplever det samme eller ved om der er begrænsning for hvor meget iPad'en kan sluge.
Jeg får følgende måleresultater (ca 1 m fra router)
MacBook med Lan: 60/10,5 mbit
MacBook wlan: 54/10 mbit
Ipad 3: 37/10 mbit
iPhone 4s: 37/10 mbit

Da jeg bruger min ipad det meste af tiden, gør det nok ikke noget stofa skruer til 40 mbit efter 3 måneder. Det er bare ærgerligt at man kan mærke at iPad'en er blevet så meget hurtigere til at browse at jeg ikke kan udnytte det sidste. Hvad oplever i?
Panasonic TH42PX70

Denon / B&W 800 bio

PS3
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu