recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mangler tv2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mangler tv2

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ARTISTEN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 468
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ARTISTEN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Mangler tv2
    Sendt: 12-Januar-2012 kl. 22:59
HejSmile
 
Måske kan i hjælpe mig, jeg kan ikke komme igennem til boxer, de har travlt så det er svært at få teknisk support.
Mit problem er at jeg har købt en boxerpakke med mondul plus kort til 299,- som jeg ikke kan få til at virke på min TechniSat DiGYBOXX T4 VA. Jeg har været på boxers hjemmeside og registrer kortet og har fortaget en automatisk kanalsøgning, jeg har sat kortet i, hvor tjippen vender nedaf. men intet tv2, jeg har forstået at boxer vil åben alle kanaler i 14 dage som en slags velkomst. Men ingen kanaler dukker frem udover dem som man altid kan se.Confused


Redigeret af ARTISTEN - 12-Januar-2012 kl. 23:06
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.

Til top
mander26 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 28-Maj-2008
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mander26 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2012 kl. 23:42
Finder den andre af boxers kanaler eller mangler de allesammen?
Til top
ARTISTEN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 468
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ARTISTEN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2012 kl. 00:19
Oprindeligt skrevet af mander26 mander26 skrev:

Finder den andre af boxers kanaler eller mangler de allesammen?
 
Den finder desvære ingen boxer betallingskanaler, har du en sådan box?Smile
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.

Til top
mander26 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 28-Maj-2008
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mander26 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2012 kl. 00:26
Oprindeligt skrevet af ARTISTEN ARTISTEN skrev:

Oprindeligt skrevet af mander26 mander26 skrev:

Finder den andre af boxers kanaler eller mangler de allesammen?
 
Den finder desvære ingen boxer betallingskanaler, har du en sådan box?Smile

Nej, det har jeg ikke, men jeg tænkte om det måske kun var den mux med tv2 du ikke kunne modtage. Mine forældre oplever nemlig at de ikke kan modtage kanalerne på mux4, men godt dem på 3 og 5. Jeg gætter på at de skal have justeret antennen lidt. Men det er jo slet ikke dit problem, når du ikke kan modtage nogen af dem. Beklager jeg missede du havde nævnt at ingen af boxerkanalerne var synlige.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2012 kl. 06:20
Oprindeligt skrevet af ARTISTEN ARTISTEN skrev:

Den finder desvære ingen boxer betallingskanaler


Har du tidligere kunnet se betalingskanalerne, når du hentede kanaler ind?

Det kunne jeg på mit gamle fjernsyn, som ikke var Mpeg4 kompatibelt - altså ikek se kanalerne rent fysisk (billede og lyd), men digitaltuneren kunne finde kanalerne og få dem op i kanaloversigten.

Mit bud er at din antenneinstallation trænger til en gennemgang. Der sidder måske en gammel tv2 antenne med et kanalfilter - eller en samleboks med kanalfilter i.

Prøv at beskriv din antenneinstallation og hvor du bor.

Klaus

Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
ARTISTEN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 468
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ARTISTEN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2012 kl. 16:40
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af ARTISTEN ARTISTEN skrev:

Den finder desvære ingen boxer betallingskanaler


Har du tidligere kunnet se betalingskanalerne, når du hentede kanaler ind?

Det kunne jeg på mit gamle fjernsyn, som ikke var Mpeg4 kompatibelt - altså ikek se kanalerne rent fysisk (billede og lyd), men digitaltuneren kunne finde kanalerne og få dem op i kanaloversigten.

Mit bud er at din antenneinstallation trænger til en gennemgang. Der sidder måske en gammel tv2 antenne med et kanalfilter - eller en samleboks med kanalfilter i.

Prøv at beskriv din antenneinstallation og hvor du bor.

Klaus

Hej igenSmile
Jeg er kommet igennem til boxer og de kunne hjælpe mig, jeg har nu alle de kanaler jeg skal have.
Det de vejledete mig til , er at genskabe fabriksindstillingerne og så lave en søgning.Big smile
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu