recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - mediamonkey/ipod/windows 7
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketmediamonkey/ipod/windows 7

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Zickboy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-September-2009
Status: Offline
Point: 185
Direkte link til dette indlæg Emne: mediamonkey/ipod/windows 7
    Sendt: 03-Januar-2010 kl. 20:43
Lang emne hva' 


Jeg bruger i dag, med stor glæde mediamonkey til at ligge musik over på mine ipods.. men 
nu har konen fået en ny bærbar ... og så ville jeg også ligge mediamonkey ind på den... det gik også 
fint ... MEN 

Mediamonkey kan ikke finde min ipod touch .... ???
Det virker fint på min egen, hvor jeg køre XP, kan det være Win7 der driller ???... har opdateret MM til nyeste version..

nogen ideer ? 


Thomas
Til top
justrace Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-August-2009
Sted: Mindanao, Ph
Status: Offline
Point: 1490
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2010 kl. 21:54
Det kan det sagtens, for jeg ser flere og flere (nok i takt med flere får det) med 7'eren have problemer med mediefiler, både videokameaer, videoredigering, foto og også streaming.
 
Så der er noget (i min verden forventet) der tyder på at 7'eren ikke er så perfekt som den er gjort til. :)
 
Så du har nok allerede lokaliseret problemet, men løsning kan jeg desværre ikke hjælpe med. :(


Redigeret af justrace - 03-Januar-2010 kl. 21:55
Til top
Zickboy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-September-2009
Status: Offline
Point: 185
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2010 kl. 22:27
hehe :) 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu