recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Min nye hjemmebio (Onkyo & B&W)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMin nye hjemmebio (Onkyo & B&W)

 Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked
Iron Man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Brugeranmelder

Oprettet: 11-September-2007
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1451
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2011 kl. 10:54

Så fik du også dit system på recordere Smile og tak for sidst, men Sucker Punch var nu lidt speciel hehe

Men dine CM'erne lyder rigtig godt i dit lokale, du er også heldig med lokalet, specielt når dit mørklægning kommer op. Det spiller roligt detaljeret, det skal du være glad for. Og det er helt kanon, at dit lærred sidder så langt nede.
 
Lidt træls at det er så svært at få subwooferen til at sidde lige i skabet.
Til top
jonas47 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Juni-2010
Status: Offline
Point: 238
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2011 kl. 11:27
Oprindeligt skrevet af Iron Man Iron Man skrev:

Så fik du også dit system på recordere Smile og tak for sidst, men Sucker Punch var nu lidt speciel hehe

Men dine CM'erne lyder rigtig godt i dit lokale, du er også heldig med lokalet, specielt når dit mørklægning kommer op. Det spiller roligt detaljeret, det skal du være glad for. Og det er helt kanon, at dit lærred sidder så langt nede.
 
Lidt træls at det er så svært at få subwooferen til at sidde lige i skabet.
 
Tak for ros. Ja, det er egentlig en ret elendig filmLOL Havde lydsiden eller billedet i det mindste været flot, så kunne den tilgives... Det var godt at vi testede lidt andet materiale, for ellers havde din kommentar til mit setup måske været anderledes... hehe
 
Det er sgu fedt at høre noget feedback fra andre hifi-interesserede, i stedet for de normale gæster der bare synes at det store billede og rysten i sofa er super fedtSmile
 
Den satans bas er ikke til nem at få styr på, men det hjælper jo også at tænde denEmbarrassedLOL
Heldigvis har du fået mig lokket til at købe buttkicker, som sørger for at det hele alligevel kommer til at fungere ok!


Redigeret af jonas47 - 21-August-2011 kl. 11:29
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2011 kl. 11:40
Oprindeligt skrevet af jonas47 jonas47 skrev:

Oprindeligt skrevet af Iron Man Iron Man skrev:

Så fik du også dit system på recordere Smile og tak for sidst, men Sucker Punch var nu lidt speciel hehe

Men dine CM'erne lyder rigtig godt i dit lokale, du er også heldig med lokalet, specielt når dit mørklægning kommer op. Det spiller roligt detaljeret, det skal du være glad for. Og det er helt kanon, at dit lærred sidder så langt nede.
 
Lidt træls at det er så svært at få subwooferen til at sidde lige i skabet.
 
Tak for ros. Ja, det er egentlig en ret elendig filmLOL Havde lydsiden eller billedet i det mindste været flot, så kunne den tilgives... Det var godt at vi testede lidt andet materiale, for ellers havde din kommentar til mit setup måske været anderledes... hehe
 
Det er sgu fedt at høre noget feedback fra andre hifi-interesserede, i stedet for de normale gæster der bare synes at det store billede og rysten i sofa er super fedtSmile
 
Den satans bas er ikke til nem at få styr på, men det hjælper jo også at tænde denEmbarrassedLOL
Heldigvis har du fået mig lokket til at købe buttkicker, som sørger for at det hele alligevel kommer til at fungere ok!

Jamen havde jeg hørt dine højttalere i dine lokaler vil jeg skam også gerne give en beskrivelse af lyd oplevelsen. Smile Men har jeg ikke. så du får kun ros for hvordan det ser ud og hvordan jeg forestiller mig det lyderSmile
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
Iron Man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Brugeranmelder

Oprettet: 11-September-2007
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1451
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2011 kl. 12:07
Oprindeligt skrevet af KennyIver KennyIver skrev:

Jamen havde jeg hørt dine højttalere i dine lokaler vil jeg skam også gerne give en beskrivelse af lyd oplevelsen. Smile Men har jeg ikke. så du får kun ros for hvordan det ser ud og hvordan jeg forestiller mig det lyderSmile
 
Det er altid sjovt, at komme ud og høre andres setup, men man skal jo også lige have tiden til det Smile
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2011 kl. 12:21
Oprindeligt skrevet af Iron Man Iron Man skrev:

[QUOTE=KennyIver]Jamen havde jeg hørt dine højttalere i dine lokaler vil jeg skam også gerne give en beskrivelse af lyd oplevelsen. Smile Men har jeg ikke. så du får kun ros for hvordan det ser ud og hvordan jeg forestiller mig det lyderSmile
 
Det er altid en oplevelse at høre andres anlægSmile
Desværre fornemmer jeg, og kun en fornemmelse. Men der bor ikke ret mange hifi/bio folk herinde fra, i midtjylland. Smile 
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
Iron Man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Brugeranmelder

Oprettet: 11-September-2007
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1451
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2011 kl. 12:34
Oprindeligt skrevet af KennyIver KennyIver skrev:

Det er altid en oplevelse at høre andres anlægSmile
Desværre fornemmer jeg, og kun en fornemmelse. Men der bor ikke ret mange hifi/bio folk herinde fra, i midtjylland. Smile 
hehe, det skal jeg ikke kune svare på. Jeg er fra Grindsted, her er flest bilnørder :)
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2011 kl. 12:38
Oprindeligt skrevet af Iron Man Iron Man skrev:

Oprindeligt skrevet af KennyIver KennyIver skrev:

Det er altid en oplevelse at høre andres anlægSmile
Desværre fornemmer jeg, og kun en fornemmelse. Men der bor ikke ret mange hifi/bio folk herinde fra, i midtjylland. Smile 
hehe, det skal jeg ikke kune svare på. Jeg er fra Grindsted, her er flest bilnørder :)

hehe, der skal også være plads til os alle Smile Flere af mine kammerater er også begyndt at sætte spørgsmål tegn ved min interesse for hifi.LOL Dog synes de jo alligevel det er fedt når vi så ser en film eller høre noget godt musikSmile


Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2011 kl. 13:12
Oprindeligt skrevet af KennyIver KennyIver skrev:


Oprindeligt skrevet af Iron Man Iron Man skrev:

[QUOTE=KennyIver]Jamen havde jeg hørt dine højttalere i dine lokaler vil jeg skam også gerne give en beskrivelse af lyd oplevelsen. Smile Men har jeg ikke. så du får kun ros for hvordan det ser ud og hvordan jeg forestiller mig det lyderSmile

 

Det er altid en oplevelse at høre andres anlægSmile
Desværre fornemmer jeg, og kun en fornemmelse. Men der bor ikke ret mange hifi/bio folk herinde fra, i midtjylland. Smile 


Horsens her
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2011 kl. 13:21
Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

Oprindeligt skrevet af KennyIver KennyIver skrev:


Oprindeligt skrevet af Iron Man Iron Man skrev:

[QUOTE=KennyIver]Jamen havde jeg hørt dine højttalere i dine lokaler vil jeg skam også gerne give en beskrivelse af lyd oplevelsen. Smile Men har jeg ikke. så du får kun ros for hvordan det ser ud og hvordan jeg forestiller mig det lyderSmile

 

Det er altid en oplevelse at høre andres anlægSmile
Desværre fornemmer jeg, og kun en fornemmelse. Men der bor ikke ret mange hifi/bio folk herinde fra, i midtjylland. Smile 


Horsens her

Super Big smile
Det er fordi jeg synes Hother´s arrangementer med at nogle stykker kommer hjem til ham er en rigtig fed ide. Smile derfor tænker jeg lidt på at det burde vi jyder jo også kunne arrangere. Tongue
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2011 kl. 13:34
Sorry, Glemte lige helt det var din "Vise" tråd jeg skriver i Embarrassed

Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
jonas47 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Juni-2010
Status: Offline
Point: 238
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2011 kl. 15:55
Oprindeligt skrevet af KennyIver KennyIver skrev:

Sorry, Glemte lige helt det var din "Vise" tråd jeg skriver i Embarrassed

 
Skriv du bare hvad du vilWink Alt slags snak er tilladt i tråden, så længe vi ikke kommer længere ind på hvor JEG borBig smile MEN bor da i nærheden af Esbjerg.
 
Altid fedt at opleve andres anlæg, men nogle gange er der langt imellem "nørderne". Nu har jeg så lært at kende "Iron Man" herinde fra, men ellers har jeg ikke nogen i min vennekreds som har samme interesseOuch De fatter heller ikke hvorfor man går op i sådan noget...


Redigeret af jonas47 - 21-August-2011 kl. 15:56
Til top
jonas47 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Juni-2010
Status: Offline
Point: 238
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2011 kl. 16:00

...Nu må jeg vidst også hellere snart få taget nogle billeder af mørkelægning og lidt screenshots (ikke fordi at screenshots kan bruges til så meget, men synes det giver en fornemmelse af hvordan stemningen er når filmen køre - et hvidt lærred viser jo ikke så megetWacko).

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu