recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Min nye hjemmebio (Onkyo & B&W)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMin nye hjemmebio (Onkyo & B&W)

 Besvar Besvar Side  <1 2345>
Forfatter
Besked
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2011 kl. 16:21
Oprindeligt skrevet af jonas47 jonas47 skrev:

Oprindeligt skrevet af KennyIver KennyIver skrev:

Sorry, Glemte lige helt det var din "Vise" tråd jeg skriver i Embarrassed

 
Skriv du bare hvad du vilWink Alt slags snak er tilladt i tråden, så længe vi ikke kommer længere ind på hvor JEG borBig smile MEN bor da i nærheden af Esbjerg.
 
Altid fedt at opleve andres anlæg, men nogle gange er der langt imellem "nørderne". Nu har jeg så lært at kende "Iron Man" herinde fra, men ellers har jeg ikke nogen i min vennekreds som har samme interesseOuch De fatter heller ikke hvorfor man går op i sådan noget...

Jeg bor i Herning, så fra jeg ikke fornemmede der ikke boede nogen i jylland af dem jeg skriver lidt med. Ja så bor "iron Man og dig da ikke så langt væk Smile Ja, jeg er faktisk også været så heldig at få en billet til at opleve "Thor" hos Iron man samme dag som du kommer Smile 

Der er få i min venne kreds som som har interesse i hifi, men slet ikke i den grad som jeg har. Derfor vil jeg også gerne lære flere herinde at kende.. Smile Mange synes også det er sindsygt at bruge så mange penge på hifi som jeg har gjort og skal. Men folk bruger jo penge på deres interesser. 
Smile
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2011 kl. 17:40
Nogen synes det er sindssygt at bruge mere end 10k på et tv, men de synes ikke det er sindssygt at bruge 1700 på et par "brugte" jeans med huller..

Folk prioterer forskelligt og sådan vil det altid være. 

Godt at læse hifi-ånden er stærk her på den rigtige side af Fyn.
Til top
jonas47 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Juni-2010
Status: Offline
Point: 238
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2011 kl. 19:49
[/QUOTE]

Jeg bor i Herning, så fra jeg ikke fornemmede der ikke boede nogen i jylland af dem jeg skriver lidt med. Ja så bor "iron Man og dig da ikke så langt væk Smile Ja, jeg er faktisk også været så heldig at få en billet til at opleve "Thor" hos Iron man samme dag som du kommer Smile 

Der er få i min venne kreds som som har interesse i hifi, men slet ikke i den grad som jeg har. Derfor vil jeg også gerne lære flere herinde at kende.. Smile Mange synes også det er sindsygt at bruge så mange penge på hifi som jeg har gjort og skal. Men folk bruger jo penge på deres interesser. 
Smile
[/QUOTE]
 
SuperWink Det skal nok blive hygge, men måske lidt trængt i den lille sofaLOL Du kan godt glæde dig til at høre Iron Mans setup, for det spiller... Ja, det skal man nok bare selv opleveWink
 
Ja, det er da en god slat penge man smider i anlægget (nogle mere end andre), men oplevelsen ved at smide en film på sit system retfærdiggøre prisen i højest grad! Har du oprettet anlæg herinde? 
Til top
Christian H Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Juni-2006
Sted: Sydjylland
Status: Offline
Point: 693
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2011 kl. 19:49
Som endnu er Esbjerg-dreng er det godt at høre at hifi-fanen bliver holdt højt her i byen også :-)
Til top
jonas47 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Juni-2010
Status: Offline
Point: 238
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2011 kl. 19:54
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Nogen synes det er sindssygt at bruge mere end 10k på et tv, men de synes ikke det er sindssygt at bruge 1700 på et par "brugte" jeans med huller..

Folk prioterer forskelligt og sådan vil det altid være. 

Godt at læse hifi-ånden er stærk her på den rigtige side af Fyn.
 
Enig! Jeg er desværre typen der kan finde på begge deleLOL 
 
Jeg tror der er flere hifi-mennesker i Jylland end man regner med! Det er bare ikke alle der er så åben omkring det (måske pga. frygt for tyveri?), eller også er de bare ikke på sådanne forums (Det er ikke så længe siden jeg selv opdagede denne side eksisterede)
Til top
jonas47 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Juni-2010
Status: Offline
Point: 238
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2011 kl. 19:55
Oprindeligt skrevet af Christian H Christian H skrev:

Som endnu er Esbjerg-dreng er det godt at høre at hifi-fanen bliver holdt højt her i byen også :-)
 
Wink
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2011 kl. 20:05
Oprindeligt skrevet af jonas47 jonas47 skrev:

Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Nogen synes det er sindssygt at bruge mere end 10k på et tv, men de synes ikke det er sindssygt at bruge 1700 på et par "brugte" jeans med huller..

Folk prioterer forskelligt og sådan vil det altid være. 

Godt at læse hifi-ånden er stærk her på den rigtige side af Fyn.
 
Enig! Jeg er desværre typen der kan finde på begge deleLOL 
 
Jeg tror der er flere hifi-mennesker i Jylland end man regner med! Det er bare ikke alle der er så åben omkring det (måske pga. frygt for tyveri?), eller også er de bare ikke på sådanne forums (Det er ikke så længe siden jeg selv opdagede denne side eksisterede)

Se det er også mit problem Big smile 
Har du nok ret i. Smile
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
Therien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-September-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1366
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2011 kl. 20:43
Oprindeligt skrevet af jonas47 jonas47 skrev:

Oprindeligt skrevet af Therien Therien skrev:

Fin lille sub Wink Ville ønske jeg kunne placere min bedere.
 
Hvordan er din da placeret? Indretningsmæssig står min jo perfekt, men ville da hellere have haft den op til front for at få noget mere tryk fra den. Ser ud til at du har samme slags som min. Hvordan synes du den præstere? Jeg synes virkelig at det er en lille kraftkarl, som er svær at tvinge i knæSmile

Mit tvmøbel har ca. samme bredde som dit og min sub står i højre side.. Så enten er mit rum akustisk retarderet eller også skal det bare være sådan.. Men rummet i sig selv er rektangulært og jeg spiller på tværs af det.. Dvs. min sub står en lille meters penge fra hjørnet og sweetspottet for min sub syntes at være i venstre hjørne bag mig - den lyder helt eminent derovre.. Men CM7erne (Og min center CMC) bliver skiftet ud i morgen med MK 950 LCR, så jeg får mulighed for at prøve suben på højre side - må se om det ændre noget.. Men jow den spiller godt, den kan i hvert fald uden problemer spille min lille stue op Smile

Jeg er også fra Esbjerg.

Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
Til top
Therien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-September-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1366
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2011 kl. 20:48
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Nogen synes det er sindssygt at bruge mere end 10k på et tv, men de synes ikke det er sindssygt at bruge 1700 på et par "brugte" jeans med huller..

Folk prioterer forskelligt og sådan vil det altid være.

Jamen det er jo en sandhed.. Sjovt er det bare at de fleste med andre interesser ikke ser det sådan...

Jeg har flere kollegaer der mener jeg er direkte blæst.. For deres jagtudstyr, fiskegrej, motorcykler, fuldstændig sindsyge værktøjssamlinger, tour de france cykler, gejlede biler, race hunde, DIY byggeprojekter osv. osv. osv. er overhovedet ikke det samme som en hjemmebio.
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
Til top
patfigs Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 124
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2011 kl. 21:27
Meget flotClap
Til top
jonas47 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Juni-2010
Status: Offline
Point: 238
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2011 kl. 22:52
Oprindeligt skrevet af ctacta ctacta skrev:

Lækkert setup du har dig der, tillykke med det. B&W og Onkyo lyder godt klangmæssigt. Dit hvide dybe underskab til HIFI, hvor er det fra? IKEA? Overlever din PS3'er ridser fra støvsugeren? Ellers er alt gennemtænkt kan jeg se, hands up!
 
Mange tak Embarrassed 
 
TV-bordet er fra Idé Møbler (tror det koster omkring 2500-2800kr. - hvis det hjælper lidt)Smile
 
Ja, jeg tænkte lidt det samme, men har heldigvis en god støvklud og sådan en blød børste jeg kan sætte på tuden af støvsugeren - så ingen ridser (endnu). Den stod oprindelig i TV-bordet, men så fik jeg en hjerneblødning og skulle pludselig have mig en buttkickerLOL Overvejede i starten om jeg skulle købe en slim, så den kunne placeres under min Samsung maskine, men efter lidt tid blev jeg glad for min PS3's placering, og synes faktisk den pynter der hvor den står... Den efterhånden gamle maskine ligner jo (i mine øjne) en million sammenlignet med den nye slim, OG så er den jo i højglans sort (ligesom de andre højtalere)Star
Til top
jonas47 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Juni-2010
Status: Offline
Point: 238
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2011 kl. 22:54
Oprindeligt skrevet af Therien Therien skrev:

Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Nogen synes det er sindssygt at bruge mere end 10k på et tv, men de synes ikke det er sindssygt at bruge 1700 på et par "brugte" jeans med huller..

Folk prioterer forskelligt og sådan vil det altid være.

Jamen det er jo en sandhed.. Sjovt er det bare at de fleste med andre interesser ikke ser det sådan...

Jeg har flere kollegaer der mener jeg er direkte blæst.. For deres jagtudstyr, fiskegrej, motorcykler, fuldstændig sindsyge værktøjssamlinger, tour de france cykler, gejlede biler, race hunde, DIY byggeprojekter osv. osv. osv. er overhovedet ikke det samme som en hjemmebio.
 
ENIG!Thumbs Down
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 2345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu