recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mit B&w setup
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mit B&w setup

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
agerskov Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Juni-2007
Sted: KBH, Denmark
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér agerskov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Mit B&w setup
    Sendt: 20-Maj-2012 kl. 23:08

Så er det min tur til at vise stuebioen frem.

Mit setup består af B&W CM8 som front, B&W CMC, B&W CM1 samt en B&W PV1, det bliver trukket af en Marantz 5003 til at støtte fronterne bruger jeg en Marantz MM7025.

Billede siden består af et Panasonic 42g20. Til at afspille bluray bruger jeg en Ps3 og til spil en X360.

Der mangler billeder for at gøre det lidt mere spændende så det bliver i ikke snydt for.

Selve lyden er jeg ganske tilfreds med, tv må gerne være større, men der er ikke rigtig plads til det i stuen desværre.  Det næste må være at få styr på kabeler.

Ros, ris, ros modtages gerne :D   



Redigeret af agerskov - 21-Maj-2012 kl. 00:40
Til top
Suckyboyfriends Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 612
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Suckyboyfriends Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2012 kl. 23:15
Fedt setup:)

Hvordan er lyden på sex and the City sådan overordnet?;) - spøg til side!

Cm8 er en fantastisk fed højtaler som mangler lidt støtte i bassen og det får den:)

Hvordan lyder det med marantz?
Til top
Hindsberg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-November-2008
Sted: Søborg, Kbh
Status: Offline
Point: 332
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hindsberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2012 kl. 23:28
lækkert .......og hvidt *G*.......dejligt at se der er andre B&W ejere der også lidt under kabel rod ..
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2012 kl. 23:43
Ser lækkert ud! Rigtig flot! Kan du tage et billede fra sweetspot? 

Du kunne jo gøre det at få et større TV og hænge det på vægen og så stille effekt og reciever ved siden af hinanden under TV'et. :-)
Til top
agerskov Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Juni-2007
Sted: KBH, Denmark
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér agerskov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2012 kl. 00:50
Sex And the City skal man ikke tage fejl af :P Der er dame herhjemme som mener hun også skal have lidt at sige så de andre bokse må vige.
Lyden er jeg god og fyldig især mellemtonen er værd at fremhæve og Pv1 giver lige den dybe bas som Cm8 måske mangler, dog har jeg smidt propperne  i basporten på Cm8erne. Marantz spiller godt til dem dog har jeg ikke prøvet andre receiver men alt i alt er jeg tilfreds med lyden.
Ja det er efterhånden blevet meget hvidt i stuen og kaber som skal gemmes væk, men når musikken spiller lægger man ikke så meget mærke til det.
 
Der er desværre vinduer der hvor tvet burde hænge og mellemrummet er lige præcis for kort til at tvet kan komme op og hænge ellers var det også det for længe siden. Vil lige prvøe at tage lidt flere billeder i morgen og måske se om jeg kan få styr på kablerne :)
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2012
Sted: Svendborg
Status: Offline
Point: 1646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2012 kl. 04:54
Super fedt setup.

Er helt vild med CM serien, den er mega fed. Smile

Tillykke herfra.

Mvh. Rasmus
Til top
Iron Man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Brugeranmelder

Oprettet: 11-September-2007
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1451
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Iron Man Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2012 kl. 07:37
Hej agerskov.
 
Flot setup du har dig og god detalje med forstærkeren til fronterne.
 
Hvis der jeg skulle ændre en ting, så burde det være centerhøjttaleren, som burde være en Centre 2 med FST. En god opgradering og et perfekt match til dine fronter, men den er nok for høj til at passe ind i dit møbel.
Til top
Supertommi Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-Januar-2012
Status: Offline
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supertommi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2012 kl. 10:23
Det ser virkelig lækkert ud. Jeg har selv overvejet Marantz til mine CM8, men har aldrig hørt kombinationen.
Til top
zeryus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-September-2006
Sted: StorKBH
Status: Offline
Point: 555
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zeryus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2012 kl. 10:30
Meget flot setup, men hvis det var min så vil jeg fjerne sofabordet og vinklet centeren noget mere op :)

Redigeret af zeryus - 21-Maj-2012 kl. 10:31
Til top
agerskov Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Juni-2007
Sted: KBH, Denmark
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér agerskov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2012 kl. 19:41
Oprindeligt skrevet af zeryus zeryus skrev:

Meget flot setup, men hvis det var min så vil jeg fjerne sofabordet og vinklet centeren noget mere op :)
 
Hvorfor vil du fjerne bordet? :)
 
Ja centeren står på nogle vtfeet, men det optimale vil være at få centeren længere op.
Til top
zeryus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-September-2006
Sted: StorKBH
Status: Offline
Point: 555
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zeryus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2012 kl. 23:08
Oprindeligt skrevet af agerskov agerskov skrev:

 
Hvorfor vil du fjerne bordet? :)
 
Ja centeren står på nogle vtfeet, men det optimale vil være at få centeren længere op.
Fordi det står og "spærre" noget af lyden fra din center (udfra hvad jeg kunne se på dine billeder).
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2012 kl. 09:14
Kan vi få af vide, hvilket tv-bord, det hele er installeret i? Det ser lækkert ud og højden tiltaler mig.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu