recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MK808 Dual A9 GoogleTV billig streamer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

MK808 Dual A9 GoogleTV billig streamer

 Besvar Besvar Side  <1234 10>
Forfatter
Besked
Onaj Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Onaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2012 kl. 22:22
Ser ud som noget jeg godt kunne finde på at købe!

Faldt over denne artikel da jeg kiggede på overvågnings kamera. Derefter søgte jeg herind for at læse lidt om det.

Ser ud som smart TV på en billige måde og ikke mindst en "åben" standard!

Den hedder også Mini Android PC - UG802

http://www.networkcameracritic.com/?p=1049#more-1049

Og kører netflix fint :-)

Reklame on:
www.recordere.dk /bm-radio.dk Kan varmt anbefales.
Reklame off:
Til top
daskino Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér daskino Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2012 kl. 08:22
dejligt at se at andre også fatter interesse for denne type afspiller som ja netop er ret åben. mener at 802 modellerne har en mindre ARM chip en d MK808 modellernne. noget me om de kan trække bl.a. 1080p

Jeg er selv pt i spanien så vil teste lidt mere med bla. HBO, Netflix når jeg kommer hjem.

godt nytår til alle
Sony 46HX823 Samsung H5505

Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer,

WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii,

Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2013 kl. 23:31
Hej
Har selv lige bestilt et par MK808 III til børneværelserne. Xbmc burde køre fint, men 1080p kan blive et problem med xbmc, pga manglende hardware decoding til video.
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
basholm Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 301
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér basholm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2013 kl. 11:20
Hej


Jeg har netop fået en Rikomagic MK802IIIS hjem igår og legede lidt med den igår.  XBMC kører fint, men har ikke testet så meget, da Wifi modtagelsen er ret ringe (kendt problem). Skal have anskaffet en USB til Ethernet adapter (Apples´s skulle fungerer fint). 
Har også købt et Logitech Kl410 trådløst tastatur med mus i Elgiganten (349,-) som spille fint med. Min Samsung Galaxy Note 2 virker også fint som fjernbetjening med MK802 app´en fra google play store.


MVH

Tommy
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2013 kl. 12:51
Det bliver spændende at se, hvordan XBMC afvikler HD indhold. 
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2013 kl. 13:33
Foreløbig afvikler XBMC til Android ikke HD indhold (flydende) for de har ikke fået implementeret Hardware acceleration endnu. Men der er andre muligheder til afspilning af HD indhold, eks. MX player og Archos's nye videoplayer med fuld automatisk cover og subtitle support (virkelig god).
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2013 kl. 13:35
Okay, hvordan kører Netflix?

Er der gode undertekster og er de hvide eller gule? 
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2013 kl. 13:51
Jeg har ikke selv fået min endnu, men det er "bare" en almindelig Android enhed bare uden touch skærm, så Netflix kører ligesom på alle andre Android telefoner eller tablets med lignende specs (Samsungs GSII eks. som også har en Mali400 gpu) og med gule undertekster

Redigeret af spawn - 04-Januar-2013 kl. 13:52
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2013 kl. 13:55
Jeg tænker bare lidt om den sender det ud i kvalitet optimeret til en mobil telefon eller en medie streamer som f.eks ATV el. WD tv live..

Håber du forstår :) 
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2013 kl. 14:21
Hej Spawn
Ved du om man ved archos appen, kan anvende covers der ligger lokalt i samme mappe son video filen ved streaming?
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
Onaj Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Onaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2013 kl. 14:24
Vedr. DTS...
DTS need install patch DTS Codec MXPlayer: Download!

Har ikke afprøvet dette, det er måske ikke nødvendigt på de nyere modeller end mk802 II..!!!!


Redigeret af Onaj - 04-Januar-2013 kl. 14:40
Reklame on:
www.recordere.dk /bm-radio.dk Kan varmt anbefales.
Reklame off:
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2013 kl. 14:49
Oprindeligt skrevet af DiscomanDK DiscomanDK skrev:

Jeg tænker bare lidt om den sender det ud i kvalitet optimeret til en mobil telefon eller en medie streamer som f.eks ATV el. WD tv live..

Håber du forstår :) 


Beklager, jeg ved faktisk ikke hvilken maks kvalitet Netflix streamer til Android tablets / mobiler
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 10>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu