recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mobilt bredbånd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mobilt bredbånd

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Mobilt bredbånd
    Sendt: 31-Juli-2013 kl. 09:53
hvilken måler kan man bruge for at teste sin forbindelse om den kan bruges til ip telefoni?  
Mvh
Svsommer
Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 30-November-2005
Status: Offline
Point: 2048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 9 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2013 kl. 09:25
.

Redigeret af Non-Desperado - 01-August-2013 kl. 11:26
Til top
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2013 kl. 08:50
Hej Mufti
Hvorfor anbefaler du den genstarter en gang hver nat?
 
Hej Kasper j
jeg har prøvet at have en G4 usb dongler på en bærbar og alt efter hvor jeg befinder mig i huset kan jeg få den op på 10-12mbit så jeg håber med en udendørs antenne den giver lidt mere.
men det med ip telefon krever venl den er stabil.
Mvh
Svsommer
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2013 kl. 07:53
Hvis du bor et sted, hvor du kun kan få 4mbit over telefonnettet så er chancerne for 4g ikke gode - men der er kun en måde at finde ud af hvor stabilt det er på din adresse, og det er at prøve det. (Der kan være endog meget store lokale forskelle.)
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2013 kl. 07:39
Det kommer helt an på dækningen.

Sæt et tænd og sluk ur på.

Så kan boksen genstarte en gang hver nat.

Til top
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2013 kl. 14:35
Hej
jeg overvejer at droppe min kobber forbindelse som max giver 4mbit frem for en 4G mobilt bredbånd fra telenor/telia med deres router og en extern antenne.
meningen er at koble en iptelefon op mod fra fonet.
har i nogle erfaring med det?
hvor stabil er sådan en mobilt bredbånd forbindelse?
mvh
Mvh
Svsommer
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu