recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mr. Anderson - Nu med Audyssey Pro
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mr. Anderson - Nu med Audyssey Pro

 Besvar Besvar Side  <12345 31>
Forfatter
Besked
Mr. Anderson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-April-2008
Sted: Esbjerg,Denmark
Status: Offline
Point: 772
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Anderson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2008 kl. 17:44
Oprindeligt skrevet af Iron Man Iron Man skrev:

Hallo Mr. Andersen.

Det ser rigtig god i din stue.

Men hvorfor vælger du sådan nogle homo højttalere fra B&W    ( det er gasss).

Det ser rigtig godt ud. Er det stadig planen med projektor? Skriv hvis kommer forbi Odense.

Hilsen

Andy

Hey Andy,

Ja det er ved at falde på plads med det hele, møblerne er kommet og på plads men mangler stadigvæk de diskanter  Så højttalerne er ikke sat korrekt op endnu. Skal også have lagt alle kablerne ind i bakker men et kommer når diskanterne dukker op.

Planen lige nu hvor jeg ikke har DVD2500BT mere er en HTPC mit alles og måske projektor hvis jeg har råd igennem vinteren hvor skærmen så bliver solgt til fordel for større eller projektor. Men ser jo regnbuer på alt der hedder DLP og LCD ja har ikke set modellerne omkring 20k klassen men kan de følger DLP i den prisklasse?

Edit: Kunne ikke nænne at undvære min DVD2500BT til fordel for HTPC så den bliver  Har haft min pc koblet til reciever og tv, det virker bare ikke nær så godt med dvd afspilling og så er det rodet for mig. Tro vist jeg hopper på vognen med en Tvix eller Popcorn hour til musik, x264 og sådan. Projektor må tiden vise ellers bliver det nok bare en lækker plasma.



Redigeret af Mr. Anderson - 11-September-2008 kl. 19:20
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
Til top
Mr. Anderson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-April-2008
Sted: Esbjerg,Denmark
Status: Offline
Point: 772
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Anderson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2008 kl. 21:11

Så er der lidt opdateringer

  • Har fået købt beslag til tv'et og hængt den op
  • Købt baghøjt. beslag og hængt dem op
  • Placeret center
  • Fået min nye sofa og lidt andet
  • Købt mig en Logitech Harmony One fjerb. istedet for alle de andre.

Det er sku herligt at have det hele på plads, men venter stadigvæk på mine diskanter til front og bag, har fået center diskanten. Det spiller bare super trods diskanterne og nu venter jeg på en god stak kabel bakker som er beslit og gerne skulle komme op i løber af weekenden.

Lidt nye billeder er det også blevet til

Det var lige sidst nye opdate, mere kommer løbende

LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
Til top
MortenKBH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 751
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenKBH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2008 kl. 21:22
Det ser super godt ud - tillykke herfra
Panasonic TX-P50ST50

Panasonic dvd S53

NAD 356 BEE med indbygget DAC

Sonos Connect

B&W DM685
Til top
morteng Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 01-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 376
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér morteng Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2008 kl. 22:04

Hvilket tv møbel er det du har stående ?

Til top
Mr. Anderson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-April-2008
Sted: Esbjerg,Denmark
Status: Offline
Point: 772
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Anderson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2008 kl. 22:48
Oprindeligt skrevet af morteng morteng skrev:

Hvilket tv møbel er det du har stående ?

Det er fra Ikea selv samlet, (det er skuffe fronter jeg har købt beslag til) fra serie "bestå" 

LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
Til top
Mr. Anderson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-April-2008
Sted: Esbjerg,Denmark
Status: Offline
Point: 772
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Anderson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2008 kl. 16:36

Endenlig helt færdigt end til jeg sevfølgelig finde på noget nyt

Har fået sat kabel bakker op over det hele nu (sikken et bøvl, men det vær) fået købt mig en Dvico Tvix HD M-6500A boks til alt mit x264, musik og billeder som virker helt fint.

Der er kommet nye diskanter hele vejen rundt efter kun 2,½ måneds venten fra B&W i england.

Det hele spiller bare kanon nu men kan desværre ikke fyre det helt af, af hensyn til min over og underbo  sådan er det at bo i lejlighed med fedt anlæg

Her er lidt billeder af det endelige setup:

 



Redigeret af Mr. Anderson - 18-Oktober-2008 kl. 16:42
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
Til top
Ponduus Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ponduus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2008 kl. 17:19

Det ser virkelig lækkert ud. Det hele er super gennemført. Kan især godt lide det sammenspil der er mellem farverne. De mørkebrune højtalere, bordet og væggen bagved.

Hold da op

Til top
MC_Disko Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 651
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MC_Disko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2008 kl. 23:12

ser jo flot ud.. men men, det rum SKRIGER efter en projektor

Til top
fumper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fumper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2008 kl. 23:34
Enig i det med projektoren...

men ellers SUPER! det ser saftsusemig godt ud!
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3
Hjemmebio
Til top
BusinessBo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1154
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BusinessBo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2008 kl. 12:11
Hvor har du købt din dvd reol ??
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
Til top
Mr. Anderson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-April-2008
Sted: Esbjerg,Denmark
Status: Offline
Point: 772
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Anderson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2008 kl. 15:00

Bukker og takker for de fine ord

Projektor har været meget inde i mine tanker men er desværre vendt til den dyre enden og det kan penge pungen ikke følger med til pt  Kan ikke lukke helt af for lyst i stuen bag ved og heller ikke fra gangen hvor der kommer lyst fra køkkenet, men det er en mindre detalje hehe..

Ender nok med i det nye år at jeg skiller mig af med plasmaen og køber en 32" LCD med DVB-C/MPEG4 tunere til soveværelset og et fast 2:35 ramme lærred med en ordenligt 1080p projektor (Nye epson/panasonic/infocus/andre?) i 20.000 kroners klassen.

LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
Til top
Mr. Anderson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-April-2008
Sted: Esbjerg,Denmark
Status: Offline
Point: 772
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Anderson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2008 kl. 15:01

Oprindeligt skrevet af tupac85 tupac85 skrev:

Hvor har du købt din dvd reol ??

Ikea: http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/38047210

LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 31>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu