recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "mærkelige farver på projektor"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

"mærkelige farver på projektor"

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ozona Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-August-2007
Status: Offline
Point: 50
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ozona Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: "mærkelige farver på projektor"
    Sendt: 29-Marts-2013 kl. 09:06
Nu har jeg endelig fået samlet min htpc så meget, at jeg kan køre i beta test med den.

På Tv'et fungerer den fint(tilsluttet via HDMI) på projektoren er det straks værer.

Projektoren kan ikke rigtig finde ud af det( den er tilsluttet via et DVI-HDMI kabel + en Harald skrald "forlængerled" og så et hdmi kabel til projektoren (ca. 15 m) - ved godt det ikke er den bedste løsning)

Den står og kan ikke rigtig beslutte om den skal vise billedet eller ej, men det er mest når begge skærme er tændt. men når jeg starter XMBC er billedet helt lilla, og det normale windows ser heller ikke 100 % godt ud (men dog til nød overkommeligt) hvad gør jeg galt her? Er det noget farvestyring eller hvad?
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2013 kl. 11:14
Oprindeligt skrevet af Ozona Ozona skrev:

Nu har jeg endelig fået samlet min htpc så meget, at jeg kan køre i beta test med den.

På Tv'et fungerer den fint(tilsluttet via HDMI) på projektoren er det straks værer.

Projektoren kan ikke rigtig finde ud af det( den er tilsluttet via et DVI-HDMI kabel + en Harald skrald "forlængerled" og så et hdmi kabel til projektoren (ca. 15 m) - ved godt det ikke er den bedste løsning)

Den står og kan ikke rigtig beslutte om den skal vise billedet eller ej, men det er mest når begge skærme er tændt. men når jeg starter XMBC er billedet helt lilla, og det normale windows ser heller ikke 100 % godt ud (men dog til nød overkommeligt) hvad gør jeg galt her? Er det noget farvestyring eller hvad?

For dårligt kabel. Du kan prøve at sætte opløsningen ned.
Til top
Ozona Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-August-2007
Status: Offline
Point: 50
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ozona Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2013 kl. 13:26
Fandt ud af det var projektoren, der ikke kunne håndtere et computersignal på HDMi indgangen, på selve DVI'en var der ingen problemer
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu