recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forum forside</b> Forum forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Multirum / bio / spillebule
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Multirum / bio / spillebule

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 13772
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2018 kl. 19:58
Oprindeligt skrevet af Tingkaer Tingkaer skrev:

Tak for billederne! Godt at se at der trods børn og sovende gæster kan blive plads til hjemmebio

Hvorfor skulle børn være et problem i forhold til en hjemmebio?

Det har det aldrig været herhjemme, med 4 gulvhøjttalere og en mellemstor center.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Annonce

Til top
thomnico Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-November-2007
Status: Online
Point: 289
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomnico Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2018 kl. 20:48
Jeg er ikke sikker på at det ville være et stort problem med unger herhjemme hvis det var i stuen/dedikeret rum. Det er vel et spørgsmål om at ungerne ved hvad der er ok og ikke ok. Dermed ikke sagt at det er nogen garanti (slet ikke at åbne op for børnopdragelsesdiskussion).

I sådan et multirum som vores så er der dels bare brug for pladsen og de mange anvendelsesområder (og gæster, børn, børnehave besøg you name it) giver også bare ekstra mulighed for at en eller anden kommer til ved et uheld at pære til noget som ikke liiige havde så godt det.
Projektor: Benq w1070+
Lærred: 100" Elite screen motoriseret ELECTRIC100H-A1080
Center: XTZ Spririt 6
Front: Boston A25 (snart XTZ)
Bag og side: XTZ Spirit 2
Sub: B&W AW610
Receiver: Marantz SR7008
Til top
 Besvar Besvar Side  <12
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu