recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Muse Drone ej på TDC Play?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Muse Drone ej på TDC Play?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
jackyl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jackyl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2015 kl. 12:47
Har Yousee mobil nu og har før haft Tdc 
Da jeg skiftede til Yousee kostede mit abonnement 50 kroner ekstra med en filmkode og musik kan se de har lavet det om nu så det kun er 30 kroner så gratis er det vel ikke helt. Kan også se det billigste abonnement ved Tdc stadig er uden musik.
Med hensyn til hvilken musik de har tror jeg de sover lidt eksempelvis Nightwish kan jeg ikke finde det seneste album men 2 singler derfra og hele bagkataloget så er det vel næppe rettigheder de mangler, ligeledes søger jeg efter Mark Knopfler Tracker kan jeg kun finde en såkaldt sampler med 4 nummer og ikke hele albummet. Kan også finde en del titler på forskellige albums og klikker jeg på dem er det tomt og ingen musik så de trænger sgu til at rydde lidt op.
allan

Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2015 kl. 14:05
http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=11930&zoneid=5

Tror du skal finde en anden streaming service hvis du vil bruge det til noget i fremtiden.
Til top
Spunk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Spunk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2015 kl. 19:09
TDC Play har en aftale om at de først ligger nye albums, numre osv osv. 14 dage forsinket (eller noget i den dur). Det gør de for at kunne tilbyde tjenesten "gratis" som en del af pakken.

Det er ihvertfald det jeg har fået at vide gentagne gange fra dem, når jeg har efterlyst musik.
Til top
8sen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-December-2009
Sted: dk
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 8sen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2015 kl. 22:31
Tak Spunk. Endelig et konkret og troværdigt svar!

Det kan da godt være, at man skal til at finde sig en ny udbyder. Men det  bliver jo lidt et valg mellem pest eller kolera, hvis de forskellige udbydere har har sat sig på individuelle topartister. Æv ...
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2013
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2015 kl. 08:58
Så alle andre svar er bare utroværdige? er det fordi det ikke lige passer ind i hvad du lide at få fortalt?

så du brokker dig over at du kan afpille 8 mio numre, som er tilgængelige overalt og hvor meget er det lige du betaler for det??

jeg betaler kr.50,- om måneden for WIMP og hele familien kan finde ca. 80-90% af al den musik de gerne vil høre, uanset om de i bussen, på cykel, der hjemme o.s.v. man kan endnu downloade musikken så du ikke behøver netforbindelse.
OG SÅ FOR KR.50,- om måneden!

gå du bare tilbage til at købe CD'er og hør radio nu det er så latterlig dårlig service


Til top
8sen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-December-2009
Sted: dk
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 8sen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2015 kl. 11:05
MulleB: Undskyld, nej, naturligvis ikke. Det jeg mente var, at Spunk kom med et svar direkte fra TDC.

Man kan altid diskutere, om 80-90% af "den musik du og din familie er tilfredsstillende. Det synes jeg ikke, for der er en del musik, jeg bare MÅ have/eje. I "de gode gamle dage" kunne jeg bare købe disse album, men i dag hvor streaming tjenesterne tager over, duer det ikke, at der er store huller i katalogerne. Men det er jo nok noget jeg må vende mig til. Synes bare, at det er en forkert udvikling.

Modtog for øvrigt nedenstående svar fra TDC i dag:
Når et nyt album udkommer går der op til 14 dage inden det er på TDC Play Musik.

Hvis albummet ikke kommer kan det skyldes at produktions selskabet ikke ønsker det gældende album/kunstner tilgængelig på online streaming tjenester.

Så i dette tilfælde (MUSE) er det forhåbentligt bare et spørgsmål om at vente - eller at skifte til en hurtigere udbyder.
Til top
jackyl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jackyl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2015 kl. 12:17
Kan se Muse Drones er så ny at den kan nå at komme endnu og man kan da finde 3 nummer fra den, men kan nogen forklare mig hvorfor jeg ikke kan finde de sidste albums med Nightwish og Mark Knopfler når man kan finde henholdsvis 2 og 4 sange fra deres seneste albums og de er udkommet i marts måned.
Og eksempelvis Joe Bonamassa kan man finde en del af hans ældre albums men der er ingen musik når man klikker på dem, kan de pludselig miste rettighederne til noget man har kunnet lytte til før ? og hvorfor hulen fjerner de så ikke de albums.
allan

Til top
Spunk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Spunk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2015 kl. 17:13
Og kan folk ikke stoppe med at sige at tdc play er "gratis". Hvem tror i betaler de udgifter TDC har ved at køre tjenesten???
Til top
8sen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-December-2009
Sted: dk
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 8sen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2015 kl. 17:49
Well talt Spunk! Thumbs Up
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu