recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mysteriet om fælleskøbet af XD1
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMysteriet om fælleskøbet af XD1

 Besvar Besvar Side  <12345 13>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 2089
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2007 kl. 22:33

Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

->   mufcdk1974


Når jeg skriver VI gør det gratis, så er det os "helt almindelige mennesker" med et 8-16 job ved siden af. Vi får såmænd ikke kongens mønt for det her.


Jamen for pokker da jeg skrev jo netop at pengene gik til administration og ikke lønninger, men jeg kan da godt skære det ud i pap:

Om i tog 25 eller 100 kr. og om i brugte pengene på ferie til Bahamas eller administration er for mig flintrende ligegyldigt, i HAR fortjent pengene.

 

Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 2089
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2007 kl. 22:29

Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

->   mufcdk1974

Jeg beklager jeg ikke citerer, men det skyldes de bliver længere og længere.

Denne her tråd sprang jo ud af fælleskøbet. Og netop med det spørgmål til Rasmus, fordi det støjede i den anden tråd. Så der må jeg melde hus forbi.

Når jeg skriver VI gør det gratis, så er det os "helt almindelige mennesker" med et 8-16 job ved siden af. Vi får såmænd ikke kongens mønt for det her.

Men jeg skrev jo at jeg havde talt med rasmus, og vi havde aftalt at holde det ved det, og så var den ikke længere. Tænk at nogen virkelig sætter en ære i at holde sit ord.

Det er squ da ikke det du skrev igår:

"Jeg vil derfor bede jer, at holde jeres tålmodighed en dag endnu. Vi håber at kunne komme med den endelige udmelding i morgen. "

Sig mig har du selv styr på hvad du skriver?

Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2007 kl. 22:27
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Oprindeligt skrevet af michaelke michaelke skrev:

Hummelmose, nu anklager jeg jo kun "nogle", og hvad har det min anciennitet som skribent er med sagen at gøre, må man nu ikke sige sin mening med mindre man har skrev +mange indlæg, eller kan man kun blive taget seriøs når man har opnået status af moderator.



Tænk. Vi tager faktisk hvert eneste indlæg seriøst. Men når du nu skriver "nogle", så er du jo ikke bedre end resten af emnet. For hvem er nogle ?

Nej. men går jeg ind på en bar for første gang og siger HEJ FLADPANDER, så må jeg forvente at dem der ikke kender mig, vurderer mig udfra min initielle udmelding, og ikke mine intentioner.

Bemærk venligst at vi har ikke censureret et eneste indlæg, vi har svaret i det omfang det var muligt, og alligevel, er det os der er under anklage.


Nu har jeg jo kun sagt nogle, og med nogle mener jeg dem som driver dagen med fub og svindel, hvis du kan fortælle mig hvem der er er det da fint.  og hvem er "os". jeg mener ikke at der faktisk er sat navn på noget som helst, faktisk har vi efterlyst et eller flere navne så vi kan få defineret "os", og du er en af dem som giver udtryk for at du kan opklare hvem "os" er så derfor spørger vi, og i få indlæg giver du næsten udtryk for at du gene vil fortælle det, men lige skal have lav af nogle andre, eller helst vil vente til alle der har bestilt tv'et har fået det leveret.

Forsat hygge

Michael K.



Redigeret af michaelke - 08-Februar-2007 kl. 22:30
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3977
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2007 kl. 22:26
->   mufcdk1974

Jeg beklager jeg ikke citerer, men det skyldes de bliver længere og længere.

Denne her tråd sprang jo ud af fælleskøbet. Og netop med det spørgmål til Rasmus, fordi det støjede i den anden tråd. Så der må jeg melde hus forbi.

Når jeg skriver VI gør det gratis, så er det os "helt almindelige mennesker" med et 8-16 job ved siden af. Vi får såmænd ikke kongens mønt for det her.

Men jeg skrev jo at jeg havde talt med rasmus, og vi havde aftalt at holde det ved det, og så var den ikke længere. Tænk at nogen virkelig sætter en ære i at holde sit ord.

Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 2089
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2007 kl. 22:17

Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Citér
Den er squ for tynd Hummelmose. Selvfølgelig er kundernes ret til at få et TV vigtigst, men når i alligevel har tid til at skrive i denne tråd hvorfor så ikke sandheden?


Start med at påvise at vi har løget over for jer. Så kan vi jo så se om vi har fortalt sandheden

"Kan du genkende dette:

Det er mig der har talt med Rasmus i dag, og ikke Lars som nogen siger. Efter aftale med Rasmus vil jeg gerne vente lidt med at annoncere hvad vi har talt om.

Men lad mig slå nogle ting fast med det samme. Recordere.dk har siden April 2005 tilbudt fælleskøb til sine brugere, og har altid forsøgt at sikre sine brugere gode prise og gode leveringsforhold.

Denne her sag er lidt "speget", fordi den i virkeligheden foregår lidt uden for recordere.dk's normale lille andedam, men hvis vi ikke prøver nye veje, så kan vi ikke blive ved med at sikre KANON tilbud til vores medlemmer.

Uanset hvad folk skriver om os, så er vores ENESTE bekymring på Sharp fælleskøbet at sikre os, at de der har bestilt inden fælleskøbet blev lukket, får det de har bestilt.

Derfor vil vi ikke deltage i mudderkastning, eller beskyldninger om slet spil. Der foregår ret meget bag kulisserne, og vi taler op på et niveau som ikke er set før. Faktisk er vi på så højt niveau, at en topchef lige nu sidder i en flyvemaskine og derfor ikke kan give svar. Og nej. Recordere.dk har ikke privatjet ... endnu

Jeg vil derfor bede jer, at holde jeres tålmodighed en dag endnu. Vi håber at kunne komme med den endelige udmelding i morgen.

Tak for jeres støtte, og jeg vil skynde mig at sige, at ALLE i recordere.dk's redaktion kan forstå jeres nysgerrighed og frustrationer, men tro os. Vi er på jeres side, og tro ikke på andet.

Nu er det altså i morgen."

Citér
1. Hvorfor blev fælleskøbet lukket?

Tænk, det troede jeg faktisk var en af de ting der var beskrevet aller mest tydligt. Fælleskøbet blev lukket fordi der var skabt støj omkring det, og der var tvivl om vi ville kunne sikre leverance, og derfor ville vi sikre, at dem der havde bestilt ville få det de havde bestilt...

"Ja men hvilken støj, det er jo for pokker det vi gerne vil vide"

Citér

2. Hvorfor var I sådan efter dem fra (.dk om at de skulle skrive det de vidste?

Vi var ikke efter dem fra Flatpanels. Vi havde faktisk ikke nævnt dem med et ord. Men en masse brugere sammenlignede af gode grunde deres "ikke fælleskøb" med vores fælleskøb.

"Æh nå så prøv lige at læse side 1-3 fra denne tråd hvor 3-4 fra Recorder.dk er temmelig meget efter RL inkl, dig selv".

Citér

3. Hvad ved de?

Hvorfor spørger du mig om det ? Det burde du jo netop spørge dem om. Som jeg fortalte i en mail tidligere, så kontaktede Rasmus mig med sin viden, og i den telefonsamtale aftalte vi, at det blev ved det. Og jeg holder faktisk mit ord.

"Du skrev selv igår du havde snakket med RL så du ved det da."

Citér

4. Du skrev i en mail til mig, at jeg godt kunne regne med, at forklaringen ville skabe "pow wow" når den kom.....Hvor bliver den store "pow wow" af?

I morgen bliver det regn, og så skinner solen hele dagen. Hvis nu hele fælleskøbet var faldet fra hinanden, så var der sikkert PowWow, men nu fik vi en aftale, og den aftale vil vi så holde. Så desværre kunne vi ikke servere en kioskbasker. kun en mængde brugere, der nok syntes det er fint de får et billigt TV.

Citér

Heraf er de 2 første særligt relavante. Kan vi stadig stole på fælleskøbene?, et spørgsmål jeg allerede har stillet, og i var dælme meget efter Flatpanels tidligere i tråden, men efter et par brugere har undret sig over Recorders fremfærd i denne sag, er sagen lige pludselig ikke interessant længere.

Det er vel op til hver enkelt bruger om de vil stole på fælleskøb. Og det er op til recordere om vi i fremtiden vil satse på det.

"Du har da selv garanteret der kom flere": Sharp fælleskøbet bliver ikke det sidste fælleskøb som recordere.dk laver, og hvis vi igen træder nogen over tæerne på vores vej med nye, så må det være sådan.

Citér

Til sidst jvf dit tidligere indlæg, så har jeg og med garanti en masse herinde, KÆMPE respekt for det frivillige arbejde i gør med fælleskøbene, men det afholder altså ikke os andre for at få sandheden at vide om noget så suspekt (og må jeg lige minde dig om at det er jer med insiderviden, som er kommet med de her "jeg ved noget i ikke ved") som dette fælleskøb er gået hen og blive.

Jeg vil meget gerne bede dig om at finde hvert eneste indlæg, hvor jeg personligt har fremhævet viden jeg har som værende "ekstraordinær behagelig" at have.

"Se dit eget svar side 5"

Citér

BTW så vidt jeg ved modtager Recorder 25 kr. per fælleskøb bestilling (igennem helt fortjente penge) så helt gratis gør i det altså ikke, selvom pengene går til administration af sitet.



BTW, så koster det langt over 100.000 kr. om året at holde sitet oppe, dem kan du så dividere med 25 kr. og så se om det er dem der sender os på sommerferie .


Det var en lille side bemærkning om at du skrev i gjorde det gratis, for min skyld kunne i tage 100kr uden at det ville ændre på min beslutning om at deltage i et FK.

Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3977
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2007 kl. 22:17
Oprindeligt skrevet af michaelke michaelke skrev:

Hummelmose, nu anklager jeg jo kun "nogle", og hvad har det min anciennitet som skribent er med sagen at gøre, må man nu ikke sige sin mening med mindre man har skrev +mange indlæg, eller kan man kun blive taget seriøs når man har opnået status af moderator.



Tænk. Vi tager faktisk hvert eneste indlæg seriøst. Men når du nu skriver "nogle", så er du jo ikke bedre end resten af emnet. For hvem er nogle ?

Nej. men går jeg ind på en bar for første gang og siger HEJ FLADPANDER, så må jeg forvente at dem der ikke kender mig, vurderer mig udfra min initielle udmelding, og ikke mine intentioner.

Bemærk venligst at vi har ikke censureret et eneste indlæg, vi har svaret i det omfang det var muligt, og alligevel, er det os der er under anklage.


Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Tubii Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 71
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2007 kl. 22:15
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Oprindeligt skrevet af Tubii Tubii skrev:

Så vil jeg gerne spørge med andre ord.
Hvad er støj, og hvem lavede det?

/Denis - Som takker hummelmose for at byde mig velkommen.



hehe.

Well. Vi kan jo lege "Der var engang". Lad mig starte med at sige, at alt hvad jeg skriver her er fri fantasi, og navne og personer er frit opdigtede, og intet har med den rigtige verden at gøre.
.....................................
Godnat og sov godt

Var ikke fantasi jeg spurgte om, jeg spurgte om fakta.

For med det fakta vi har fået indtil nu, burde vi jo melde jer/dem til forbrugerstyrelsen, da det jo er ulovligt, at en forhandler skal sælge en vare til en bestemt pris.

Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2007 kl. 22:11

Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Langemor og Michael K.

Hvad er vigtigst lige nu. Jeres hungren efter viden, eller kundernes ret til at få et TV ?

Michael. Pas på med at anklage nogen for fup og svindel. Især med din korte anciennitet på dette board.

Fyren vi ventede på, var ham der kunne garantere leverance.

Og nu er denne her historie på nuværende tidspunkt ikke længere.

 

Hummelmose, nu anklager jeg jo kun "nogle", og hvad har det min anciennitet som skribent er med sagen at gøre, må man nu ikke sige sin mening med mindre man har skrev +mange indlæg, eller kan man kun blive taget seriøs når man har opnået status af moderator.

Hvis kunderne ikke får deres TV kan ja da bare tilskynde dem til at slæbe "tilbudsgiverne" i retten. eller forelægge sagen for pressen for det for somregl diverse leverandøre til at skifte mening.

Hygge

Michael K.



Redigeret af michaelke - 08-Februar-2007 kl. 22:12
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3977
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2007 kl. 22:02
Oprindeligt skrevet af Tubii Tubii skrev:

Så vil jeg gerne spørge med andre ord.
Hvad er støj, og hvem lavede det?

/Denis - Som takker hummelmose for at byde mig velkommen.



hehe.

Well. Vi kan jo lege "Der var engang". Lad mig starte med at sige, at alt hvad jeg skriver her er fri fantasi, og navne og personer er frit opdigtede, og intet har med den rigtige verden at gøre.

Der var engang et site, der hed optagere, de havde siden 2005 lavet fælleskøb med stor success. Fælleskøb er nu ikke noget man kan tage patent på, så derfor er der andre, der både før og siden har gjort det samme.

Dette sker også, og derfor kunne man jo forestille sig, at når andre laver det samme, så kunne der opstå en kurre på tråden mellem dem der leverer til et sådanne. Og når violinerne så spiller så højt / falskt, at dirigenten ikke længere syntes det lyder godt, så kan det jo være at dirigenten slår med stokken og siger stop stop stop. Jeg vil ikke være med hvis i spiller så falskt alle sammen.

Problemet er bare, at uden for døren står der 1000 mennesker, der skal ind og se koncerten.  Derfor indgår man et kompromis. "Vi sætter en CD på, og så kører vi den på rutinen".

Gæsterne får en god oplevelse, og så må orkestret så leve med den skam, at de ved til deres dages ende, at de spillede "playback".

Men de 1000 mennesker der var derinde, syntes de spillede perfekt. Var det så en god koncertoplevelse for gæsterne og en dårlig for orkestret ??

Godnat og sov godt
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Bimsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2004
Sted: Sverige
Status: Offline
Point: 511
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2007 kl. 21:55

Kan andre høre violinerne

 

Til top
Tubii Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 71
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2007 kl. 21:54
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:


Citér
1. Hvorfor blev fælleskøbet lukket?

Tænk, det troede jeg faktisk var en af de ting der var beskrevet aller mest tydligt. Fælleskøbet blev lukket fordi der var skabt støj omkring det, og der var tvivl om vi ville kunne sikre leverance, og derfor ville vi sikre, at dem der havde bestilt ville få det de havde bestilt...

Så vil jeg gerne spørge med andre ord.
Hvad er støj, og hvem lavede det?

/Denis - Som takker hummelmose for at byde mig velkommen.

Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3977
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2007 kl. 21:52
Oprindeligt skrevet af Tubii Tubii skrev:


/Denis - også ny på dette board, men derfor har man vel lov til at sige sin mening. Alle er jo startet som ny bruger



Velkommen til. Alle starter som nye brugere, men ikke alle anklager folk for svindel. Det er jo dejligt uforpligtende at kalde andre en masse, når man ikke har belæg for det.

Det er jo det man i daglig tale kalder injurierende
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 13>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu