recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - NAS spørgs ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

NAS spørgs ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
xalodogan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-August-2010
Status: Offline
Point: 549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xalodogan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: NAS spørgs ?
    Sendt: 12-August-2017 kl. 15:21
Jeg har 2 x wd red 4 tb i min nas som jeg ikke køre backup eller lign på. Det er bare basic. 

Jeg har kaldt dem WD RED 1 & WD RED 2. På WD RED 1 har jeg oprettet en mappe(Shared Folder) som min iTunes bibliotek ligger på. 


Er det muligt at man kan fortælle NAS'en at den skal lave en backup løbende af KUN den mappe til drev 2 ?

Eller kan man på nogen måde få den til at skrive til drev 2 når jeg tilføjer musik til drev 1 ?

Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 881
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sylvest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2017 kl. 15:34
Hvilken nas har du?
.
Til top
xalodogan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-August-2010
Status: Offline
Point: 549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xalodogan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2017 kl. 15:34
DS413J
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2017 kl. 00:41
Kig nærmere på Rsync og se evt denne tråd hos Synology.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu