recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nas - Synology - Kopiringfejl
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nas - Synology - Kopiringfejl

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Status: Offline
Point: 1755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nas - Synology - Kopiringfejl
    Sendt: 09-September-2014 kl. 20:27
Hej med jer.. :)

Er der et kloge hoveder der kan fortælle mig hvor det går fint med at klippe eller kopier på min Synology via web delen, men det fejler altid via netværk (SMB & NFS), hvis jeg eks ripper en cd skal den ud af ca 15 nummer fejle i ca 3-4 stk af dem. 


Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4796
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2014 kl. 07:02
Web-delen kører ikke over netværket (hvis både source og target er på NAS'en), så den største forskel mellem de to metoder er, at den ene bruger netværket, mens den anden ikke gør...
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2014 kl. 11:20
Vil den nye SMB-standard ikke sørge for at flytning af en fil på et volume ikke gøres ved at hente den ned lokalt og derefter kopiere den tilbage, men i stedet lave flytningen internt på volume't?
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Status: Offline
Point: 1755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2014 kl. 16:28
Hvad kan jeg evt prøve, syntes jeg har været en del igennem... Tag eks vores serier jeg har ripper, der er 10 afsnit og jeg kan ikke få lov at flytte en eneste af dem forden den pluslig siger at netværksted ikke er tilgænligt... hvad sker der :S, hvis jeg bruger web dele virker det fint.

Så det gå kun galt når jeg flytter det via netværk
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu