recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ændring af email-notifikation
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketændring af email-notifikation

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pianomartin Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 13-August-2005
Status: Offline
Point: 385
Direkte link til dette indlæg Emne: ændring af email-notifikation
    Sendt: 03-Oktober-2011 kl. 11:04
Hej recordere.
 
Kunne man ændre e-mail notifikationen, således at man kun får én mail om nye poster i en tråd indtil man har logget sig ind og læst dem. Hvis man checker mail og er med i en "populær tråd" får man nemt 30 mails om at der er kommet nye indlæg
 
I andre forums fungerer det sådan. Så får man én mail om "nye indlæg" og så kommer der ikke flere mails før man har logget sind ind og set indlæggene.
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4423
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2011 kl. 11:30
Oprindeligt skrevet af pianomartin pianomartin skrev:

Hej recordere.
 
Kunne man ændre e-mail notifikationen, således at man kun får én mail om nye poster i en tråd indtil man har logget sig ind og læst dem. Hvis man checker mail og er med i en "populær tråd" får man nemt 30 mails om at der er kommet nye indlæg
 
I andre forums fungerer det sådan. Så får man én mail om "nye indlæg" og så kommer der ikke flere mails før man har logget sind ind og set indlæggene.
 
Synes helst sikkert det skal gøres til et valg om man vil have det sådan eller ej. Jeg kan personligt ikke lide den funktion hvor man kun får én e-mail indtil man logger ind. Har man en ordentlig mail-klient, så grupperer den selv alt i tråde og man har derfor ikke 30 uoverskuelige mails på en liste. Det gør det også lettere at følge med i indlæg "på farten".
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2011 kl. 11:44
Oprindeligt skrevet af pianomartin pianomartin skrev:

Kunne man ændre e-mail notifikationen, således at man kun får én mail om nye poster i en tråd indtil man har logget sig ind og læst dem. Hvis man checker mail og er med i en "populær tråd" får man nemt 30 mails om at der er kommet nye indlæg
 
I andre forums fungerer det sådan. Så får man én mail om "nye indlæg" og så kommer der ikke flere mails før man har logget sind ind og set indlæggene.


Forummet her tillader desværre ikke at det er individuelt.

Det er enten/eller - for alle brugere samtidig.

Og da vi prøvede det af sidst lød der et ramaskrig. Flertallet af brugerne ville hellere have det, som det er nu.

Så på demokratisk vis, lader vi flertallet råde Smile

  /Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
pianomartin Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 13-August-2005
Status: Offline
Point: 385
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2011 kl. 08:32
Jeg forstår at jeg er i mindretal - og er desuden blev "knock-outet" af den ansvarshavende direktør. Så det er fint nok!!
 
Jeg har bare svært ved at forstå flertallets ønske om at modtage 30 mails med samme besked "der er kommet nyt indlæg i tråden om æbler vs struer-virksomheder  (Wink) som du bad os holde øje med". For mig at se er én mail rigeligt, så kan jeg klikke på linket og læse de indlæg, der er kommet til.
 
Men point taken - jeg er nedstemt og recordere.dk er stadig et godt site.
 
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2011 kl. 09:45
Hej Martin.

Jeg vil da godt give min grund til at jeg stemmer for det gamle system. Jeg løber rundt med min mobil i lommen og den holdes opdateret med min email indbakke via push email. Dette foregår ubemærket mens jeg foretager dagens gøremål, i det øjeblik jeg har tid kan jeg så fiske telefonen op af lommen og læse de indlæg der er kommet i de tråde jeg er interesseret i. Der er jo mere end en notifikation med. Selve beskeden der er kommet er også vedhæftet og kan læses direkte i emailklienten. Dette ville ikke kunne lade sig gøre med dit forslag ;-)

BS
Til top
pianomartin Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 13-August-2005
Status: Offline
Point: 385
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2011 kl. 11:37
BSchmidt - ja, som sagt er det nok bare mig, der er så gammeldags, at jeg ikke checker mail på mobilen. Jeg vil personligt hellere klikke på linket og læse direkte på recordere.dk, fremfor at læse i mailen. Bl.a. fordi Quote-systemet går lidt i skuddermudder i mailen (i hvert fald på min hotmailkonto, der læses fra Windows Live-mail.
 
Men alt ok - jeg er i mindretal, nedstemt og overbevist Wink
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu