recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Andre video-optagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - New York
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNew York

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
p851 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-September-2005
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2005 kl. 15:15

Jeg ville helt klart vælge at tjekke B&H ud!! Men du kan helt sikkert også finde noget i BestBuy og Walmart.

BestBuy har desværre den "politik", at deres rabatter ikke gives direkte på varen. Som regel får du en eller anden form for kupon, som så kan indløses til andre varere, eller du skal udfylde en anden kupon for at få pengene indsat på dit kreditkort. Det sker desværre ikke ofte. Har haft venner i USA, som har måtte vente meget længe på deres rabat.

Walmart har normalt ikke det store udvalg og nogle af varerene er af ældre dato. Der findes også en anden eletronikbutik som hedder "The Wiz" og har bl. a. butik på Broadway, tæt på Empire State Building, men tjek deres web: http://www.thewiz.com

Hold dig væk fra butikkerne på 5. ave., de lokker med billige priser, men i sidste ende vi de kun se kolde kontanter og ikke dit kreditkort.

Du kan hente 9 - 10 pct. rabat på alle vare i Macy og Blommie, hvis du skaffer dig et "shoppercard" i deres kundeservice.

Tax - free shoping, ja du kan hente sales-tax'en i lufthavnen, i New York men det kun ca. 10 pct. du henter.

Angående told i DK, ja - jeg er aldrig blevet taget i Kastrup! Har haft en del eletronik og masser af tøj og sko med hjem fra staterne.

Go' tur

Til top
Schlundt Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 18
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2005 kl. 09:38

"Tax - free shoping, ja du kan hente sales-tax'en i lufthavnen, i New York men det kun ca. 10 pct. du henter."

 

Jamen, hvis skal købe kameraer for ca. US$ 2.000 er det jo også en penge at spare - er der nogen der kender proceduren ?

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu