recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nogen der har prøvet den nye selector?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNogen der har prøvet den nye selector?

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Ulrikwich Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 967
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2008 kl. 17:38
Oprindeligt skrevet af twocat_cph twocat_cph skrev:

Oprindeligt skrevet af morten_fresh morten_fresh skrev:

Oprindeligt skrevet af frost2 frost2 skrev:

  

Er der nogle der har modtaget brev om dette tilbud   

Jeg har lige, for at høre et af de mange rygter med egne ører, ringet til kundeservice for at høre hvad de havde at sige.

Først og fremmest var hun lidt overrasket over at jeg overhovedet vidste at samsung boksen kom på mandag, og spurgte hvor jeg dog havde læst det. Og da jeg så kunne pege hende rimeligt hurtigt hen på YouSees nyhedsside, måtte hun jo æde den. Hun var selvfølgelig også selv indformeret i sagen, men vidste bare ikke at det var offentliggjort endnu. Da jeg så fortalte at jeg var HD81 ejer spurgte hun som det første, om jeg ikke havde fået et brev fra YuoSee i den forbindelse.

Så der er formentlig et brev på vej til alle HD81 ejere.

Derud over bekræftede hun at alle HD81 ejere ville få tilbudt en 1:1 ombytning til modellen uden harddisk. Jeg spurgte om det også gjaldt modellen med harddisk, hvortil hun svarede at det mente hun ikke. Jeg spurgte så om man kunne betale lidt ekstra i ombytningen for at få den i stedet for den uden HDD og det mente hun ikke var noget problem. Og midt i al den snak om med eller uden HDD sagde hun på intet tidspunkt noget om at HDD modellen først kom på et senere tidspunkt.

Så derfor er mit eget bedst bud på et rygte. Alle gamle HD81 ejere får tilbudt ombytning 1:1 på modellen uden HDD. Der kan ved ekstra betaling opgraderes til modellen med HDD, og endelig så tror jeg at de begge 2 kommer på mandag.

Men vi får se.

Og til dit spørgsmål om brev, så nej, men jeg forventer at få et meget snart.


Gebyr mig her gebyr mig der . Kiss my ass .
Vi Gav 2500 kr for en værdiløs HD81 og var beta brugere for dem  , og så har vi fandme osse krav på en en 1:1 ombytning til samsungen med HD  i samme prisklasse,  alt andet  vil være sjofelt , Men lad os se om they Do Care for us or  They Dont Care for us , .. 

Krav??? Hvorfor i alverden da det?
Man havde mulighed for at få 2500 refunderet omkring tidspunktet da de trak den af markedet, det kunne du have benyttet dig af. Jeg har sgu været godt tilfreds med min Sagem81
Til top
Boomer81 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 16-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 19
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2008 kl. 22:12
Hørt
Til top
twocat_cph Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 85
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2008 kl. 13:10

 

[/QUOTE]
Gebyr mig her gebyr mig der . Kiss my ass .
Vi Gav 2500 kr for en værdiløs HD81 og var beta brugere for dem  , og så har vi fandme osse krav på en en 1:1 ombytning til samsungen med HD  i samme prisklasse,  alt andet  vil være sjofelt , Men lad os se om they Do Care for us or  They Dont Care for us , .. 
[/QUOTE]
Krav??? Hvorfor i alverden da det?
Man havde mulighed for at få 2500 refunderet omkring tidspunktet da de trak den af markedet, det kunne du have benyttet dig af. Jeg har sgu været godt tilfreds med min Sagem81
[/QUOTE]

Ja men de relancerede den efter de trak den tilbage og det at vi har været beta testere , og at de holder op med at lave software  opdateringer til sagem 81 og det at vi har betalt 2500 kr for det franske maridt , gør at vi fandme har Krav på at få en lige ombytter til samsungen med harddisk , at kræve 500 kr i gebyr , vil være en uforskammethed fra TDC´s side , magen til frækhed , men lad os se hvad der sker vi har ikke fået ombytte brevet fra dem endnu .,, måske viser det sig at they do care for us !



Redigeret af twocat_cph - 31-Januar-2008 kl. 13:12
Til top
frost2 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-August-2005
Sted: Rødovre
Status: Offline
Point: 103
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2008 kl. 13:30
Jeg har lige været i TDC butikken i Rødovre centeret, der fik jeg oplyst at der ikke kom nogle HD bokse på mandag, men de kunne se de fik nogle d.18, de sagde også at der IKKE bliver nogle ombytning af den gamle hd boks. 
Til top
it johnni Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2008 kl. 13:42

vi har fået tilbud om at få penge tilbage ,det valgte jeg ikke af den grund at boxen virker nu.

jeg glæder mig til at prøve den nye samsung box uden hdd

Til top
morten_fresh Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Juni-2006
Status: Offline
Point: 149
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2008 kl. 13:45
Oprindeligt skrevet af twocat_cph twocat_cph skrev:

Ja men de relancerede den efter de trak den tilbage og det at vi har været beta testere , og at de holder op med at lave software  opdateringer til sagem 81 og det at vi har betalt 2500 kr for det franske maridt , gør at vi fandme har Krav på at få en lige ombytter til samsungen med harddisk , at kræve 500 kr i gebyr , vil være en uforskammethed fra TDC´s side , magen til frækhed , men lad os se hvad der sker vi har ikke fået ombytte brevet fra dem endnu .,, måske viser det sig at they do care for us !

Lad os da håbe at de vil ombytte til den med HDD, men jeg tror nu ikke på det. Og med den indstilling du ligger fordagen, vil jeg ikke tro chancen er større.

Du har fået til budt at aflevere boksen, og få alle penge return, men har åbenbart valgt ikke at tage imod det. Derud over har du jo også haft Canal+ gratis i en periode. YouSee har derudover sagt at HD81 ejere vil blive kompenceret når den nye boks kommer. Længere er den ikke, og jeg har svært ved at se hvor de barnlige råb om krav, og ualmindeligt gammeldags bemærkninger om "magen til frækhed" har hjemme.

Du har ikke "krav" på en skid. Men lad os da alle sammen krydse fingrene og håbe på det bedste.

Til top
michaelni Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 24-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 48
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2008 kl. 21:29
Oprindeligt skrevet af twocat_cph twocat_cph skrev:


Krav??? Hvorfor i alverden da det?
Man havde mulighed for at få 2500 refunderet omkring tidspunktet da de trak den af markedet, det kunne du have benyttet dig af. Jeg har sgu været godt tilfreds med min Sagem81

Ja men de relancerede den efter de trak den tilbage og det at vi har været beta testere , og at de holder op med at lave software  opdateringer til sagem 81 og det at vi har betalt 2500 kr for det franske maridt , gør at vi fandme har Krav på at få en lige ombytter til samsungen med harddisk , at kræve 500 kr i gebyr , vil være en uforskammethed fra TDC´s side , magen til frækhed , men lad os se hvad der sker vi har ikke fået ombytte brevet fra dem endnu .,, måske viser det sig at they do care for us !

[/QUOTE]

du har nogle issues min ven.. hvad er du.. 10 år?

Til top
glade Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-August-2006
Sted: ølby/DK
Status: Offline
Point: 1007
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2008 kl. 21:34
Nogen siger samsung fjernbetjing fra tv skulle virke til boksen, taler vi deres allnet eller hvad her og nogen som kan bekræfte det virker da samsung så vinder som nyt tv her..
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer
Sony 32 tommer X300 (skod tv)
Til top
fast2night Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2268
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2008 kl. 00:30
Oprindeligt skrevet af uscallesen uscallesen skrev:

Jeg har lånt én til test af YouSee  


Er der også problemer med den øverste linie i underteksterne på DR1 som på Sagem 60?

Mvh Hans
Til top
bluesy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-September-2004
Status: Offline
Point: 61
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2008 kl. 09:07
Vil det være muligt at ændre kanal rækkefølgen på en Selector?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2008 kl. 16:25

 

 Jeg kan ikke forestille mig at man på de nye har droppet favoritlisten.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
DonJensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 841
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2008 kl. 16:37
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

  Jeg kan ikke forestille mig at man på de nye har droppet favoritlisten.



Nej det kunne man heller ikke forestille sig på en HD81, men det skete der.

Vi kan alle gætte fra nu af til juleaften.......facts is what we need
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu