recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nogen der kender Denon 1356XP
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNogen der kender Denon 1356XP

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Emne: Nogen der kender Denon 1356XP
    Sendt: 28-September-2007 kl. 18:58

Jeg går og lurer på et nyt lille surroundanlæg. Jeg har ikke brug for den store lyd, for vores stue er ikke særlig stor. Vi har altså bare brug for lidt rimelig lyd.

Anlægget skal afløse vores lille Philips anlæg, som jeg i bund og grund har været glad for, men dette anlæg er der nu mere brug for et andet sted.

Altså spørgsmålet går på, om der er nogen som kender ovennævnte anlæg? (Denon 1356XP).

http://www.denon.co.uk/site/frames_main.php?MID=3&Gruppe _A=1&Gruppe_B=1&Gruppe_C=7&action=detail&Pid =258&main=prod&sub=1&fill=1&ver =&



Redigeret af Hother - 28-September-2007 kl. 19:01
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Asklepios Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4342
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2007 kl. 09:29

Hej Hother,
Har ikke hørt det, men har hørt nogle af Denons mindre anlæg og de spiller da godt!
Men mon ikke det kan gøres bedre, ved at tage nogle forskellige komponenter...?
Jeg tænker KEF højtalere, 3005 serien, eller prøv at tage et kig her:
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=28813& PN=1
Der syntes jeg der er nogle spændende HT. ISÆR dem fra H/K, canton og PIO. De er godt nok lækre...  Så mangler du bare en reciever...
Hvem sagde Onkyo...!??

De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables






Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2007 kl. 10:37

Hej Asklepios - takker for indsparket - men det var helheden i Denon anlægget som jeg jeg synes så godt om.

Det er dæleme svært at finde en tysk internet forhandler der tager Visa - uden alt muligt sideløbende bøvl

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Asklepios Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4342
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2007 kl. 10:55
Det var da så lidt...
Det kan jeg godt forstå, men du kan sikkert og finde nogle recievere/forstærkere der matcher både HT og dit TV.  Det ku være være et komplet sæt PIO, eller H/K...  
Ja, det er ikke sådan lige til at bestille hjem fra DE!!

/Simon
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables






Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12225
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2007 kl. 12:43
Hvorfor skal det være sådan et allerede sammensat sæt? Har du ikke penge til noget bedre? Jeg kunne forestille mig, at i dit tilfælde, betyder højttalernes størrelse og design noget, men f.eks. har Monitor Audio deres Radius serie, med mange forskellige størrelser, som så kan matches med en sub der, ligesom højttalerne, langt vil overgå den i omtalte Denon sæt. Receivere har de masser af i både TC og HFK, og begge stede er de godt rustede til at rådgive om hvad der vil passe til dine behov.

Skulle du så en dag finde et sæt stereo-højttalere med tilstrækkelig WAF, så kan du jo sætte dem på, og lytte til musik på samme anlæg som du bruger til TV'et.



Redigeret af Naiera - 29-September-2007 kl. 12:44
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2007 kl. 13:03

Hej Naiera - næh... du har faktisk ret på den led, at jeg næppe får godkendt et større beløb af overkommandoen end det som Denon´en koster. Husk lige på hvad jeg har investeret i år (PIO428, Pana 42PV71, HDE1, Blu-Rayx2) osv.

Men kan du der i mod fortælle mig hvor jeg kan handle med Visa på en tysk internet side vil jeg være himmel henrykt

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12225
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2007 kl. 13:06
Og det er jo lige netop fordi, at du har brugt så mange penge på andre ting, at du da også må have noget at flytte med, til nogle passende højttalere. Jeg ville ALDRIG udsætte et Pioneer TV og Blu-ray/HD DVD for et HTiB. Der mangler noget balance i prioriteringerne der.

Vent lidt og se om kommandøren ikke går med til et større budget senere. Hvad skal sådan et Denon sæt stå i?



Redigeret af Naiera - 29-September-2007 kl. 13:06
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2007 kl. 13:09
Ahhh.. med det hele godt 3k. Men tag lige in mind, at jeg faktisk har været ret godt tilfreds med mit lille Philips anlæg. Så på den led tror jeg egentlig ikke at jeg bliver skuffet over denon - ud fra hav jeg har læst mig frem til
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Stammer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 29-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2007 kl. 23:32
"WAF Faktoren kender de fleste vel, men det gør os ikke til en tøffel, blot en meget respektfuld mand" Sagde Årets Tøffel Helt '07

Og forresten held og lykke med dit Denon 1356XP, og giv mig lige et hint til hvordan det lyder.

/Martin
Udstyr
Receiver : JVC RX-E11X
DVD : JVC XV-S302
TV : Dantax kasse (Pinligt!)
P&J Højtalere
Front : FC 1600
Surround : FC 1600
Center : CC 1600
Sub : SW 1600-P (P for Passiv? - Er ikke sat til)
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2007 kl. 07:43
Hej Stammer - jeg har faktisk tænkt mig at lave en lille privat minitest af den her til vort forum
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
tosa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 887
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2007 kl. 11:47

ok, du har bestilt.

Jeg må nok her være på Naieras side. For når du nu er så kvalitetsbevist mht. billede (idet du skiftede et nyindkøbt panasonic ud med et pioneer), ville jeg mene, at et mindre godt lydindtryk vil kunne ødelægge helhedsindtrykket for dig.

Nu er jeg selvfølgelig ikke dig, men jeg ville nok have ventet lidt med lyden til konen eventuelt havde fået nye urtepotter, eller nye billeder til stuen eller lignende (noget hun selv går højt op i selvfølgelig).

Eventuelt kunne du ønske dig lidt mere handlefrihed i næste års husstandsbudget i julegave .



Redigeret af tosa - 05-Oktober-2007 kl. 11:51
Til top
tvillumsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 19-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 308
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2007 kl. 13:00
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Hej Naiera - næh... du har faktisk ret på den led, at jeg
næppe får godkendt et større beløb af overkommandoen end det som
Denon´en koster. Husk lige på hvad jeg har investeret i år (PIO428, Pana
42PV71, HDE1, Blu-Rayx2) osv.


Men kan du der i mod fortælle mig hvor jeg kan handle med Visa på en
tysk internet side vil jeg være himmel henrykt



digitalo.de tager visa... Men om de har dit system skal jeg ikke kunne sige...

/troels
Pioneer 427XA
Pioneer DVR-545H-S
Pioneer HTZ-7
Sonos
PS3 Slim - Wii
WD TV Live
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu