recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nogle som kender denne - zappiti ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nogle som kender denne - zappiti ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
2ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2ben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nogle som kender denne - zappiti ?
    Sendt: 31-December-2012 kl. 00:53
www.medieafspiller.dk/shop/zappiti-player-251p.html
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2012 kl. 10:18
hvad jeg lige kunne finde ud af er den baseret på sigma's nyeste chipset lige som pch a-400 og softwaren i den er bygget over dune hd base 3D
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2012 kl. 11:28
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

hvad jeg lige kunne finde ud af er den baseret på sigma's nyeste chipset lige som pch a-400 og softwaren i den er bygget over dune hd base 3D

Den er bygget over Sigma SMP 8672, A400 er bygget over SMP 8911. Så de er ikke identiske Smile
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2012 kl. 14:27
det har jeg også lige fundet ud af efter noget mere grundig søgening, kan se SMP 8672 har mindre cache, langsommer ram og SMP 8911 har 2 HD decoder og er en dual core cpu
Til top
2ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2ben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2012 kl. 14:36
Så er pch400a nok en bedre afspiller.

Godt nytår til jer alle.

Mvh. Torben
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2012 kl. 15:40
måske, det kommer jo også meget an på softwaren
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu